Ieri a apărut o știre mare și frumoasă despre cum poliția capitalei s-a modernizat pe Social Media. Dacă până acum angajații o ardeau oricum pe Messenger, Facebook și Twitter, plus Hi5, acum sunt și unii plătiți din bani publici să facă asta 🙂 Nice.
Mă gândesc la faptul că ne vor majora naibii TVA-ul și că o parte din banii ăia sunt investiți în niște băieți care scriu pe net ce face poliția prin București. N-aș avea nimic cu asta în mod normal, dar când nu sunt suficiente patrule sau bani de benzină, nu cred că e relevant să stai de vorbă cu cei 350.000 de oameni de pe Facebook și cei 15.000 de oameni de pe Twitter. Sunt probleme mult mai mari, care ar trebui rezolvate.
“Cetățeanul va putea afla ce face Politia Capitalei în orice moment. Toate informațiile de interes public vor fi postate pe aceste pagini. Vom posta poze și înregistrări video de la intervenții”, a spus Christian Ciocan, purtătorul de cuvânt al Politiei Capitalei.
Inițiativa are în spate o idee bună, e transparență, însă nu asta e problema principală a poliției în momentul ăsta.
Dar dacă tot au lansat programul ăsta, vă povestesc despre paginile lor de social media + id-ul de Yahoo Messenger, unde dl. Ciocan apare în status 🙂
Id de Yahoo Messenger: dgpmb_01
Apoi, contul de Twitter, care este același cu id-ul de messenger, este folosit momentan pentru comunicate și știri. Rămâme să vedem ce vor face pe viitor – o să dea poze de la raziile din Ferentari sau Colentina? O să ne povestească modul prin care au oprit suporterii să se bată după derby? 🙂
Cont de Twitter : aici
Nu în ultimul rând, Poliția și-a făcut și pagină de Facebook. Părerea mea e că nu prea există informații pe ea. Au completat un pic doar la info și au scris foarte puține poze pe Wall + un anunț de lansare a revistei Poliției.
Pagina de Facebook : aici
O să revin cu un update săptămâna viitoare cu ce a făcut Poliția pe social media – un serial interesant de urmărit, din punctul meu de vedere.
Voi ce ziceți? Avem nevoie de informații de la poliție prin canalele astea?
Eu o iau ca pe o initiativa buna, cel putin ca si concept. Nu e nevoie de angajari suplimentare pentru asta, ci cel mult de o responsabilitate in plus pentru unul sau doi oameni din departamentul de comunicare al Politiei. Si cum ei oricum si-ar fi verificat ori contul de Fb, ori cel de Twitter in timpul zilei, de ce sa nu mai puna si cate o stire noua acolo despre ce face Politia din cand in cand? Cat despre lipsa efectivelor de agenti in structurile Politiei, asta nu e treaba celor din echipa lui Ciocan, ci a celor din Guvern.
Dacă au dat în plus de lucru la niște oameni, e foarte ok 🙂 Sunt foarte curios ce o să publice, chiar foarte. O să și scriu despre asta
Va multumesc pentru interes si aprecieri.
Sunt seful Biroului Informare si Relatii Publice al Politiei Capitalei si am declarat ca in anul 2009 nu trebuie sa mai existe bariere in comunicare intre oameni si institutiile publice. Din aceste considerente am “deschis”, fara costuri suplimentare, aceste canale de social-media. Din aceleasi considerente, numarul meu de telefon (personal) este public: 0757.123.456.
Vreau sa facem mai mult. Si mai bine.
Cu respect,
Cms.-sef Christian CIOCAN
Asta e cel putin amuzant. 🙂
Dar merita urmarit.
Facem un review la 3 luni, daca ii tine atata.
Domnule Ciocan, chiar am să urmăresc cu interes modul în care veți comunica pe canalele sociale.
E de lăudat inițiativa, mai ales că nu presupune costuri suplimentare.
Oh oH , atatea intrebari am … e bine de stiut un sa caut raspunsurile de acum !
Vorba lui Bogdan , Dar merita urmarit.