Trebuie să ai mult curaj să afirmi că produsul tău e atât de râvnit încât și insectele îl vor atât de tare. Atât de tare încât organizează un jaf asupra unui tip care doarme pe pătură, în parc. Normal că omul s-a prins, dar numai după ce a auzit fatidicul sunet al deschiderii de sticlă.
Nu trebuie să ai curaj, trebuie să ai doar cel mai mare brand awareness din lume, după cuvântul ok 😀
Coca Cola
Mda, natura pura si plina de viata parca nu prea merge cu “naturaletea” coca cola. e din aceeasi serie cu SUV-urile care sunt afisate in natura – SUV-ul nu e prietenul naturii. Oricum, reclama e misto.
Da, cola numai natural nu e, dar incearca micutii sa o pozitioneze asa. E una din reclamele cele mai tari din anii 2000, difuzata la SuperBowl, loc cunoscut pentru reclamele gen Bud si alte nebunii.
Una dintre cele mai misto reclame vazute-n ultima vreme…
Si mai ales cand vine vorba de Coca-Cola, sincer ma cam saturasem de monstrozitatile alea 🙂
Au inovat cu monstrozitatile alea, le-au facut metafore pentru simturi. Reclama asta e mai ”straightforward” 🙂