Cateva cuvinte despre RoFacebook Survey 2010

Am aflat de pe Twitter rezultatele RoFacebook Survey pentru 2010. Din păcate, rezultatele sunt destul de greu de folosit la scară largă, pentru că respondenţii fac parte dintr-un grup social foarte bine definit:

industrii: marketing şi PR
conectaţi social cu Cristian Manafu(fie direct, fie prin conexiuni intermediare)
folosesc activ Twitter(din ultima pagină a studiului, dacă ar fi să aplicăm procentele, ar trebui ca la 1.500.000 de utilizatori de Facebook să avem 1.125.000 de utilizatori de Twitter. Avem doar 33.000, conform Zelist)

Totuşi RoFacebook survey arată comportamentul de consum de Facebook, pentru grupul ţintă de mai sus, ceea ce îi face mai uşor de anticipat şi de implicat în posibile campanii online.

Până la urmă e vorba de oamenii cu prezenţă destul de puternică pe Facebook, peste 30% au mai mult de 500 de prieteni şi aproape jumătate dintre respondenţi folosesc Facebook de aproximativ 2 ani. Acolo sunt trendsetterii.

Acestea mi s-au părut cele mai interesante date din studiu, pe care îl poţi citi pe îndelete mai jos:

Cred că pe viitor, studiul RoFacebook ar trebui făcut doar pe Facebook, cu o reclamă CPC, cu un target bine setat(vârstă, interese, localizare), pe 30 zile, limită de clickuri în conformitate cu eşantionul ales. Detaliile ar asigura un grad mai mare de reprezentativitate.

Ce alte îmbunătăţiri ai mai aduce studiului?

2 thoughts on “Cateva cuvinte despre RoFacebook Survey 2010”

  1. Pingback: Cateva cuvinte despre RoFacebook Survey 2010 - Ziarul toateBlogurile.ro
  2. Pingback: Tweets that mention Cateva cuvinte despre RoFacebook Survey 2010 | Titus Blog -- Topsy.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *