A trecut ceva vreme de la prezentarea profesorului Kotler. Cu siguranță tweeturile de mai jos nu mai sunt disponibile, așa că am folosit o unealtă foarte faină de arhivare și construcție de flux de informații pe baza mesajelor din social media(cea în care Kotler pare să nu creadă prea mult fără testare riguroasă, pe bună dreptate).
Dincolo de așteptările mari pe care le aveam de la organizatori(neîmplinite), discursul profesorului a fost cumva o confirmare a faptului că în România mai e mult de lucru în departamentele de marketing, PR, vânzări și modul în care înțeleg ei să construiască strategiile și să pună în aplicare tacticile. Altfel, după ce începuse destul de promițător, cursul a semănat foarte mult cu un PPT de la ASE, materia Marketing(care se predă în mare parte după manualul profesorului Kotler).
Povestea e mai jos:
http://storify.com/titus_k/marketing-3-0
Între timp a venit și diploma(da, ne-au dat diplome, ca pe vremuri).
Foarte frumos!!!
ce e foarte frumos?