Mai stiti ca acum o saptmana si ceva am participat la concursul Young Lions -Print. Datorita a ceea ce am trims, am ajuns la trainingul lui Michael Conrad, luni, 4 Mai, despre care am scris aici.
Atunci a fost anuntat castigatorul premiului cel mare – participarea la Cannes Lions 2009 sustinut de Tempo Advertising.
Noi nu am fost castigatori pentru ca:
– printul era executat stangaci
– copy-ul era previzibil pentru vizual si parea predictibil, oaie cu lesa – unleash.
Mi-a placut foarte mult ca am putut lua informatiile de mai sus de la doamna Teodora Migdalovici, ambasadoarea Scolii Alternative de Gandire Creativa.
Scolii Alternative de Gandire Creativa este un mediu de invatare alternativ ce are ca scop crearea de tineri profesionisti in comunicare. Admiterea este de regula in toamna si programul se intinde pret de cateva luni, 6 zile din 7, de la 19:00 la 21:00.
Trainingurile au speakeri atat romani cat si internationali, fiind structurate pe zile astfel:
Luni – Visual Craft
Marti – Media creativa
Miercuri – Design
Joi – Comunicare online
Vineri – PR Creativ
Sambata – Strategie si Branding
Scoala are ca finalitate trimiterea celor mai buni participanti la concursuri :
Marketing Academic Challenge
Si delegati la conferinte mari ca:
si bine inteles, Cannes Lions
Costurile sunt de 600 Euro.
Sistemul de selectie este unul bazat pe profilul etic individual.
Mecanismul scolii presupune rezolvarea 5-10 briefuri pe sesiune, feedback si un portofoliu consistent la absolvire.
Cine stie, poate in viitor o sa vedem si AIESECeri care se implica in asa ceva.