Ad-Couture – Luni, 13 Aprilie

Update!

Highlights din emisune

10 ani – BRD cu Hagi, Nadia si Ilie Nastase, 10 ani Skol – refresh

“Transpiratia strica reputatia” cu Unilever – Nivea – Lowe PR la EMEA Sabre in finala – una din cele mai mari competitii a profesionisitilor din PR

Spotlight – “Sa pastram apele curate” – finalista la EACA Care Awards 2009 – local and regional authorities – marketing social

Outdoor in crestere in Romania – una din cele mai dinamice tari din lume din punctul asta de vedere, fiind in primele 3 cele mai dinamice

Asistam pe larg la lansare smark.ro – cu Costin Radu si Ruxandra Gubernat – noul portal de profesionisiti in marketing si comunicare. Ai zice la prima vedere ca cei de la F5 si Blue Idea tocmai si-au creat un cuncurent pe piata de online marcomm, dar nu e deloc asa.
Costin zicea ca Iqads a acoperit foarte bine publicitatea, iar smark.ro vine sa acopere segmentul de marketing cu proiecte pentru segmentul business pe marketing.

Target: comunitatea profesionistilor de markting din Romania
Scop: dezvoltarea si pregatirea profesionistilor in domeniu
Concurenta: concureaza doar pe timpul care il petrec oamenii citind pe net.

Ruxandra vine sa ne povesteasca in detaliu sectiunile site-ului si cateva detalii despre fiecare – Stri, analize, editoriale, Young marketer. Tote ne duc cu gandul la scopul site-ului – dezvoltarea comunitatii de marketing in Romania, intr-un moment in care nu mai exista asa de multe reviste de specialitate(campaign fiind retras de anul trecut, de ex.).

In varianta beta site-ul a fost restrictionat prin invitatii, aparent ca sa se costruiasca o comunitate in jurul platformei si targetarea publicului, cel putin asa sustin creatorii ei.

Initiative viitoare – traininguri offline si online si o versiune in engleza pentru expatii din domeniu si pentru perspectivele de dezvoltare regionala.

Recomandari : schimbari in industria berii – Bergenbier, Ursus; editoriale – de John Griffiths, Serban Alexandrescu – la cald de la Ruxandra Gubernat, smark.ro

Dupa pauza, ni s-a prezentat un insider in campania de la BRD facuta cu Propaganda. Am trecut printr-o scurta istorie a Propaganda, mai ales pe partea de Radio Guerrila, cu campaniile cele mai neconventionale.
Bineinteles ca s-a atins si subiectul criza – sugestiile date au fost legate de portofoliile de produse, testarea ageantiilor, limitarea promotiilor(aviz industriei auto) – forteaza cererea, schimbarea tiparului de marketing si mare atentie la bani.
Sfaturi de bun simt venite de la directorul Propaganda.

Insider foarte tare, machetele BRD compuse din pozele uriase cu ilie, hagi si nadia sunt facute chiar de fotografiile clientilor BRD, care au facut fotografii chiar din sediile bancii, in timpul unei mini campanii de teaser.

imagini de pe Iqads.ro

BRD s-a folosit ingenios de endorsmentul celor 3 mari sportivi romani, cu poate cel mai mare rating de awareness pozitiv si popularitate.

Ultima intrebare este cea incomoda si straightforward – de ardei iute – cine nu raspunde musca din el(mai bine zis ei, mentionand si varsta lor – septembrie anul trecut)

Intrebarea de ardei iute – ce deranjeaza agentia in relatia cu clientul si..nu, nu a muscat din ardei nimeni, pt ca a raspuns – birocratia.

Si cu asta s-a inchis Ad Couture pentru luni, 13 aprilie. Se poate viziona pe Iqads peste cateva zile, la sectiunea IqAds TV.

Ma intorc la experiment.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *