Știu că majoritatea suntem consumatori de virale pe internet într-un fel sau altul. Le primim de alții, le găsim noi și le dăm mai departe cu mențiunea ”foarte tare, frate” sau ceva de genul ăsta.
STANDOUT, agenția de marketing online, a realizat în iunie 2009 topul celor mai virale clipuri de pe Youtube.com pentru România.
Compania a analizat cateva sute de clipuri dintre cele mai populare fisiere video romanesti, in functie de trei indicatori:
* afisari totale ale clipului original, prezentate in pagina fiecarui clip
* afisarile totale, incluzand aici toate reluarile, copii identice sau usor modificate ale celui original
* gradul de viralitate, adica media zilnica a afisarilor, pentru a le diferentia pe cele care au strans multe afisari in putine zile de cele care au facut invers.
Datele au fost preluate intre 24 si 26 iunie 2009.
E unul din cele mai complete și documentate topuri ale viralelor, prezentând primele 20 de clipuri, clasificate pe cele 3 categorii. În plus, la fiecare clip în parte, putem citi o scurtă descriere.
Îl recomand dacă vreți să râdeți de lucruri noi sau să vă reamintiți de cele vechi – șase cai sau reportajul vasluian 🙂
Știrea a apărut astăzi pe Hotnews.ro
Topul Viraleleor îl puteți accesa pe blogul STANDOUT, aici.