Vai de capu' meu

Am ajuns acasa azi dupa o zi lunga de tot si m-am gandit sa va delectez cu 2 dintre cele mai proaste coloane sonore din publicitate.

In imediata vecinatate a textului, infectandu-l cu zgomote si versuri extraordinar de prost alese, reclama la un mop cu sticla care are spritz imprastietor de curatator de podele. Principalul lor mesaj e ca Swiffer Wet Jet curata mai bine decat toate celelalte clone din categorie. Interesant, deja s-au creat premisele unei reclame praf.

Jingle-ul este delicios, ludic, penibil in mod amuzant, exagerand comportamentul mamei fericite facand curat.

Lovitura de teatru, pentru care reclama se salveaza sunt cele 2 pustoaice semi-emo din final, care se uita la mama lor si exclama cu oroare : “sper ca nu e genetic”, intr-un contrast care m-a facut sa revad reclama de vreo 10 ori, enervand lumea din garsoniera 🙂

update: instaleaza Quick Time daca nu merge filmuletul 🙂

Ca sa evidentiez si mai mult contrastul, mai jos am postat reclama de la Coca Cola, cu cantecul “I’d like to buy the world a Coke”, o reclama filmata pe colinele din Roma, cu un grup urias de oameni pentru vremea aceea, toti cantand uniti, in anul 1971. Clipul arata oameni de toate culorile, natiile, sexele, culturile, transmitand un mesaj de globalizare si unitate, in contextul razboiului din Vietnam.

Reclama a prins prin puterea contextuli si a lansat Coca Cola pe drumul brandurilor globale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *