Cum a fost la Online Meetup

Online Meetup

Când: 1 septembrie, ora 19:00
Cine: Mark Creighton – ilevel, Radu Ionescu – kinecto, Ionuț Oprea – STANDOUT
Unde: Orange Concept Store
Cum: Eveniment pe bază de invitație – Social media și Optimizarea bugetelor

scris în articolul anterior despre meetup

Am fost marţi seara şi am aflat că va fi în fiecare marţi de la începutul lunii(deci următoarele Online Meetups sunt pe 6 Octombrie, pe 3 Noiembrie şi pe 7 Decembrie – pentru că pe 1 e liber oricum)

Pe scurt, Radu a vorbit despre succesul avut de campania cu LG şi televizorul LH5000, în care au folosit 4 blogeri influenţi şi le-au lăsat mână liberă să îşi exerseze creativitatea în adunarea de participanţi în concursurile pentru câştigarea unui televizor. Cel mai mare succes al campaniei a fost să genereze un buzz 99 pozitiv şi să crească foarte mult vânzările de televizoare – nu mai există pe stoc în ţară.

Robert a vorbit despre campania Orange desfăşurată online, pe bloguri, pe site, pe Twitter, prin care au oferit reduceri în funcţie de temperatură – orice temperatură de peste 20 de grade a generat reducere. Am aflat că cea mai mică reducere a fost de 0% şi cea mai mare de 8%, iar reducerea medie oferită a fost de 4%. Robert a precizat că rezultatele şi buzz-ul a fost mult mai mare decât dacă ar fi anunţat o reducere de 4% toată vara.

Campania de bannere pe bloguri s-a făcut cu ajutorul agenţiei de blog advertising şi social media, STANDOUT 🙂

Prezentarea lui Mark Creighton a fost cea mai tehnică a serii, el abordând traseul şi comportamentul de cumpărare a consumatorului online, marketingul afiliat şi optimizarea lui, investiţiile în display şi search ca şi enclave generatoare de drumuri ale consumatorilor.

El a vorbit prima dată despre drumul consumatorului de la leadul iniţial la clickul de cumpărare şi cum drumul ăsta a evoluat în timp de la câteva medii şi opţiuni, la sute şi mii de consultări posibile şi interacţiuni cu alţi consumatori mulţumiţi sau nu. Mark a sugerat să nu ne mai concetrăm pe ultimul click, ci să mergem alături de consumator pe tot traseul de cumpărare.

Despre marketingul afiliat, Mark a spus că funcţionează cel mai eficient când reduci canibalizarea(adică sindromul  ”bă, ăla a cumpărat de la tine şi nu de la mine, deci nu mai zic nimic de tine”) dintre afiliaţi, recunoscând în mod diferit modul în care ei contribuie la vânzare – cel care contribuie mai mult va primi mai mult.La fel de importante sunt şi leadurile venite pe nume de produse ce se vând de către distribuitorii de servicii şi a explicat de ce merită să investeşti în promovarea pe căutări de branduri sau denumiri de categorii de produse. Consumatorul trebuie să te vadă acolo ca să poată începe o călătorie de cumpărare 🙂

Despre prezentarea lui Ionuţ Oprea de la STANDOUT, nu vă spun mai mult decât că este despre social media în România şi că o să o găsiţi pe blogul STANDOUT, alături de câteva precizări.

2 thoughts on “Cum a fost la Online Meetup”

  1. Pingback: Webstock: Live blog | Titus Blog

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *