Asta e reclama zilei de azi. Nu e pusă aici din prisma faptului că e foarte bună sau ceva de genul ăsta, ci pentru că simțeam nevoia să o pun puțin la zidSe pare că Vodafone și-a făcut un mic obicei în a merge pe insight-ul de consumator : ”Băiatul fraier de 20-25 de ani care nu știe să agațe” și Vodafone e singurul care poate să îl ajute. Deja pe mine m-au pierdut 🙂 Oricum, ideea acestei campanii, numita ”Date Casting” se bazează pe faptul că tinerii de pe Facebook încă nu i-au exploatat potențialul de agățat al acestei rețele sociale.
Ce s-a gîndit Vodafone? 🙂 Hai să nu face asta pe Hi5, că acolo ar părea ștearsă treaba și oamenii agață așa oricum, mai bine mutăm treaba pe Facebook, unde încă se interacționează civilizat(cel puțin la nivelul cercului meu de prieteni) și unde încă nu se flirtează în draci, la orice poză cu pisi și cu iubi 🙂
În fine, aplicația care selectează pozele mi se pare intruzivă și ne potrivită pentru Facebook, but hell, who am I to judge 🙂
Fetelor, scoate-ți-vă pozele sexy de pe Facebook, că altfel vor ajunge în aplicația asta 😉