Campanie de 60.000 de retweets

Gata, am lăsat alegerile deoparte și mă reconcentrez pe chestiile mișto de pe online, mai specific de pe social media. Săptămâna trecută m-am băgat într-o campanie a CyberMonday. Practic nu prea aveam mari șanse să câștig, însă mecanismul era prea simplu ca să nu încerc măcar.

aaa

Ei au oferit un MacBook Pro pentru unul din utilizatorii de Twitter care a dat următorul mesaj: Win a new Macbook Pro on Cyber Monday 2009. Details here: http://bit.ly/29rFES Nimic special, nimic complicat. Nu spuneau că trebuie să îl dai de mai multe ori, că dacă îl dai doar o dată sau de mai multe e același lucru, ci doar că trebuie să dai un Tweet cu asta. Perfect.

Au dat și o dată limită – 1 Decembrie. Ei, în 3 zile au reușit să strângă 60.000 de tweets, ceea ce e remarcabil pentru o campanie de promovare pe Twitter.

Magazinul online e un fel de salon de chilipiruri și de reduceri, deci nimic fancy sau cu mare atractivitate la publicul larg. E ca și cum ai face un fel de magazin de cupoane la noi și ai da asta pe Twitter. N-ai avea succes, decât cu un premiu pe măsură. Cred că investiția de 1400 de dolari(cât a fost premiul) a fost mai mult decât suficientă(doar dacă facem un calcul de cost/retweet = 23 cenți pentru un Tweet).

Less is more! Învăț asta în fiecare zi.

One thought on “Campanie de 60.000 de retweets”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *