Mda, public în regim de restanță, pentru că mi se propagă schimbarea de server pe care am făcut-o acum 2 zile. Așa că scriu doar în momentul în care prind un net în care pot să văd cele mai noi articole. Noroc cu reclamele de pe adsoftheworld.com, care mă mai scot din starea de neliniște pe care mi-a dat-o mutarea asta.
Reclama de mai sus poate fi analizată în analogie cu două tipuri de percepții – The Sims, prin prisma jocului pe calculator în care nu ai pereți, vezi tot ce se întâmplă în toate camerele oamenilor pe care îi controlezi, etc. Deci privești totul din perspectiva unei puteri externe, omniprezente și omnisciente. În schimb, dacă mă gândesc la 1984, cartea lui George Orwell, reclama asta seamănă foarte mult cu tipul de clădiri de sticlă, fără pereți, pe care scriitorul britanic i-a imaginat în utopia comunistă, sub tutela Fratelui Mare, care trebuia să știe totul despre frații lui mai mici.
Ideea reclamei e total opusă, prin prisma faptului că deschiderea aduce fericire, nu frică/opresiune 🙂 Deci putem identifica a 3-a perspectivă, o hiperbolizare a deschiderii față de cei din jurul tău, fapt care îți aduce mai multă fericire, comparativ cu o stare normală de deschidere. Adică arată tot și vei jubila :))
Agenția care a creat reclama este Bold Ogilvy din Grecia, pentru Cosmote.