Una pe zi – Consumul moderat de alcool cu o abordare noua

Chiar dacă(sau aș zice tocmai pentru că) e marți și nu se încep lucruri așa, în mijlocul săptămânii, m-am decis să reiau o rubrică pe care o cam îngroapsem de câteva luni – reclama zilei.

Aici o să pun cele mai interesante și inedite reclame pe care le găsesc pe internet în fiecare zi.

Stau, mă uit la ele, îți fac o mică analiză. Nu discriminez, scriu și despre TV, și despre internet, print, OOH, new media, etc.

Astăzi vedem o campanie australiană(făcută de The Brand Agency din Perth) de prevenire a consumului excesiv de alcool. Mesajul de destul de prost, te limitează la doar două pahare normale pe zi(aici depinde ce înțelegi prin pahare normale – o tipă ar putea să zică un martini, însă un bețiv ar zice că juma de kil de vodcăe un pahar normal 🙂 ). Mi-a plăcut foarte mul art direction-ul din reclamă, modul în care a fost gândită răspândirea alcoolului și, respectiv, a cancerului prin organism, până când îl preia complet.

Ce părere ai?

4 thoughts on “Una pe zi – Consumul moderat de alcool cu o abordare noua”

  1. Mi-a reamintit cineva drag de rubrica. It worked 🙂 Mi-era dor de cautat reclame

  2. Pingback: Tweets that mention Una pe zi – Consumul moderat de alcool cu o abordare noua | Titus Blog -- Topsy.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *