Idee de marketing pentru proprietarii de restaurante

Ieri Nokia România a anunţat pe Twitter că Foursquare a introdus, în premieră, aplicaţia pentru Symbian(sistemul de operare de pe telefoanele Nokia) în Ovi Store.

Chestia asta înseamnă că Foursquare acum este disponibil pentru toate telefoanele din topul celor mai active terminale din România, deci mulți oameni vor începe să îl folosească:

sursa Startech.ro

Săptămâna trecută am fost într-o excursie pe la Sibiu. Am folosit, ca de obicei, Foursquare pentru locurile pe care le-am vizitat si mi-au placut. Diferența, de data asta, a fost dată de următoarea ofertă livrată direct in Foursquare, pe ecranul telefonului, în momentul în care am dat check-in în apropierea locului respectiv:

Crama Sibiană(4sq) m-a anunțat că, la al treilea checkin îmi dau o ciorbă gratis, pentru că sunt client fidel și revin. Evident, dacă aș fi stat o săptămână în Sibiu, atunci cu siguranță aș fi trecut pe la ei.

E fapt recunoscut că românul este influențat de promoții și că reacționează la reduceri și gratuități. Ironia acestui mod de promovare și fidelizare a clienților influenți(care folosesc Foursquare) este ca se poate face foarte usor și gratuit.

Cum îți promovezi o ofertă pe Foursqare?

În primul rând trebuie să anunți că ești proprietarul locului pe care vrei să îl promovezi:

După care Foursquare îți explică totul pas cu pas:

* Mayor Specials: unlocked only by the Mayor of your venue. Who’s the Mayor? It’s your single most loyal customer! (the user who has checked in the most in the last 60 days)
(“Foursquare has deemed you the Mayor? Enjoy a free order of french fries!”)
* Check-in Specials: unlocked when a user checks in to your venue a certain number of times.
(“Foursquare says you’ve been here 10 times? That’s a free drink for you!”)
* Frequency-based Specials: are unlocked every X check-ins.
(“Foursquare users get 20% off any entree every 5th check-in!”)
* Wildcard Specials: always unlocked, but your staff has to verify some extra conditions before awarding the Special.
(“Show us your foursquare Swarm badge and get a free drink!”)
* And more to come!

Ai acces la statistici, detalii despre vizitatorii restaurantului tău, etc. Normal că tipul ăsta de promovare se poate extinde la orice tip de business, care se poate asocia cu locuri din orașele în care se află publicul țintă.

Ca să îți dai seama de modul în care se pot face asocierile, uită-te cum se promovează CNN:

Ai mai văzut alte tipuri de oferte de genul ăsta? Eu mai știu câteva prin București, de exemplu.

6 thoughts on “Idee de marketing pentru proprietarii de restaurante”

  1. Pingback: Idee de marketing pentru proprietarii de restaurante - Ziarul toateBlogurile.ro
  2. “Sorry, this item is not available for the Nokia N900.
    Browse more great content in the “Related” section below.”

    Si patesc la multe alte aplicatii asa din pacate 🙁

  3. Fiind si eu unul din cei care au Nokia N900 ca si Valy, am aceeasi problema ca si el:P

    oricum. Este o ideee de marketing foarte buna, care intr-un viitor apropiat, cand 4sq o sa explodeze si la noi, o sa fie des folosita. Sau cel putin asa ar trebui sa fie.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *