#MisterTwitter si #MissTwitter sau cum sa gadili ego-uri si sa ai succes pe Twitter

Free twitter badge
Image via Wikipedia

Am urmărit zilele trecute două acțiuni care au ocupat destul de mult spațiul și mesajele de pe Twitter-ul din România. Acțiunile se numesc Miss și Mister Twitter și au fost pornite de Ruxa, respectiv Auraș, care a reacționat la acțiunea Ruxei. Toată treaba a rulat destul de bine, iar tweeturile s-au adunat la peste 500 de bucăți.

Ce este MisterTwitter:

Mister Twitter a pornit în joacă, şi tot în joacă o să şi continuăm. Doar că deja avem peste 40 de nominalizaţi – cam pe unde v-aţi ascuns unii dintre voi până acum?! şi trebuie puţină organizare. Dat fiind că interesul e mai mare decât mă aşteptam, se impune şi “croşetarea” unui set de reguli. Pe care le fac din mers/scris, aşa că dacă nu sunt perfecte, aia e.

și MissTwitter:

Prima a inceput Ruxa, cu Mister TwitterMihai Dragomirescu a dus ideea mai departe, iar eu am preluat din mers si am pornit … nici eu nu stiu ce o sa iasa. Ruxa are deja premiu, idei de organizare si cateva nominalizari. Deci, baieti, trebuie sa ne miscam si noi mai cu talent ! Fac eu 3 recomandari personale, dupa care fiecare propune, (pana  miercuri seara) twitterita preferata. Dupa care interviu cu fiecare fata, si  vot public. Dupa care …. vedem noi ce iese, am ceva idei

Revenind însă la Twitter și la impactul pe care l-a avut acțiunea asta în două direcții complementare, cred că merită să analizăm puțin ce s-a întâmplat până acum.

Analiza

MisterTwitter a evoluat cu un mare ajutor din partea Ruxei, care a strâns cele mai multe tweeturi pe subiect:

Modul în care a evoluat MissTwitter este un pic mai interesant, pentru că aici au apărut băieții salivatori și doritori de poze cu fete bune de pe Twitter. Cred că de asta a și depășit hashtagul ăsta ideea originală, într-un timp un pic mai scurt.

Câteva statistici extra:

Miss Twitter

Dată începere: 1 Februarie 2011

Nr. Tweeturi la data scrierii articolului: 337

Data la care se încheie votul: 6 Februarie 2011

Mister Twitter

Dată începere: 1 Februarie 2011

Nr. Tweeturi la data scrierii articolului: 275

Data la care se încheie votul: 6 Februarie 2011

Să urmărim în continuare și să vedem cât și cum se mai strânge. Nu mai rămâne decât să trag niște concluzii scurte.

Concluzii

Dincolo de faptul că s-au pus multe ego-uri la bătaie și că fericiții câștigători vor fi încoronați drept cei mai sexi geeks de pe platforma de 140 de caractere, treaba asta mi-a dat o idee despre ce fel de campanii funcționează pe Twitter.

Dacă vrei să ai o rată mare de participare, trebuie să îi dai utilizatorului de Twitter ocazia să se dea mare, însă nu singuri, ci împreună cu prietenii lor. Adaugă la asta și câteva fotografii cu femei, respectiv bărbați spre care aspiră mai multă lume și ai pus mâna pe o mină de buzz.

Tipul ăsta de campanii se poate potrivi pentru branduri glossy, macho, pentru spa-uri și centre de fitness, pentru camere foto, video, pentru centre de print foto, etc.

Na că iar am dat-o în ghiduri. Oricum, e fun to watch cum iar facem topuri și ne măsurăm e-…, pardon, influențele.

Pe când un Miss/Mister Facebook România. Bruno, ești pe fir?

Enhanced by Zemanta

10 thoughts on “#MisterTwitter si #MissTwitter sau cum sa gadili ego-uri si sa ai succes pe Twitter”

  1. Uite un articol util. De acord cu concluziile preliminare. Revin eu cu cateva concluzii finale, dupa ce terminam cu joaca 🙂

  2. @auras abia aștept să văd cine câștigă. May the best spammerette win!

    @sabina știu de ele, de câțiva ani, mult prea porno pentru blogul meu, totuși

  3. Uite aici gresesti. Desi e vot cantitativ (cel putin in primele faze), exista un juriu, vor aparea niste intrebari/interviuri.
    Iar Finalista e alease 50-50% intre voturi si juriu.
    Plus limitari pe ip, afisarea random si inca cateva reguli care sa previna cat de cat fraudarea: )

  4. da, e o joaca si, cel putin pentru mine, continua ca o joaca.
    fireste, cand incepi sa analizezi o joaca, ea isi poate pierde un pic din farmec. dar, chiar si asa… nu schimba lucrurile.

    si inca ceva: la domni nu am pus foto la votul preliminar. am intrebat, nu s’a simtit nevoia. asa ca poate nu e(doar) despre sexiness ci (si) despre altele. ia in calcul (si) top of mind, de exemplu, daca tot tii sa faci analize.

    al’fel, ideea de la care a pornit toata tevatura, e venita pe alta filiera, nu a fost nimic calculat in felul in care zici tu. nici acum nu e.

  5. ei, Ruxa, nici analiza asta n-a fost atât de serioasă pe cât putea să fie. Dacă mă apucam să număr RT-uri, influență, atunci să vezi ce ieșea.

    De unde ți-a venit ideea, până la urmă?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *