Pagina noua – intrebari si raspunsuri

De azi, am pus la dispoziția cititorilor o pagină nouă – de întrebări și răspunsuri despre comunicare online, social media și strategie. Tot ce trebuie să faci e să scrii un comentariu cu întrebarea și eu îți răspund. Am punctat în pagină tipul de întrebări pe care mi le doresc, însă aveți libertate, că doar e democrație.

Să zicem că îmi dau un termen de maxim 24 de ore pentru un raspuns, însă depinde de complexitatea întrebării și a răspunsului solicitat.

Sper să vă fie utilă secțiunea nouă și să îmi puneți întrebări despre campaniile pe care le-ați văzut, le faceți, le veți face sau le-ați făcut deja. Comment away!

7 thoughts on “Pagina noua – intrebari si raspunsuri”

  1. Titus, sparg eu gheata!
    As vrea sa stiu cum pot folosi plugin-urile de pe wordpress, salvand continutul pe care il am deja pe wordpress.com. Cum sa folosesc wordpress.org, gazduire, etc.

  2. Păi pasul 1 e să dai export as WordPress file, din Dashboard, la Tools. După aia cumperi hosting și domeniu de la Keyhost.ro și apoi instalezi WordPress(se face ușor, din interfața de hosting), după care dai import data și gata, ai blog pe domeniu propriu.

  3. Bravo, Titus! Felicitări pentru iniţiativă, e o idee bună! Şi nu pot să postez commentul ăsta fără să te întreb în legătură cu o chestie care mă sâcâie.

    Cum ai reuşit să-ţi aranjezi căsuţele de Subscribe to Comments? Cea cu „Vreau să primesc..” la mine apare mereu jos, poţi să intri să vezi. Aş vrea să apară ca la tine, imediat după spaţiul unde trebuie să pun website-ul şi deasupra ferestrei unde scriu comentariul.

  4. Trebuie să pui codul ăsta: < p >< input style = " width : 30 px " type = " checkbox " name = " subscribe-reloaded " id = "subscribe-reloaded" value = " yes " > Notify me of followup comments via e-mail. < / p > (sau corespondentul lui în PHP, de la plugin) într-un DIV, pe care apoi îl stilizezi în CSS-ul temei.

  5. Salut,

    Cum se incepe promovarea pe Linkedin a unui produs al unei companii?

    Mai exact nisa pe care activam este in Linkedin si vrem sa ajungem mai usor la oamenii interesati de produsul nostru.

  6. @Marian Ai 2 mecanisme de promovare pentru LinkedIn – Grupurile și Ad-urile. Primul poate fi folositor dacă intri cu ajutorul unui reprezentant de vânzări pentru produsul X și publici contribuții relevante pentru grupul – target, printre care presari și câteva linkuri/prezentări de produs din partea companiei care vrea să vândă. Al doilea(ad-urile) se targetează pe grupul țintă și se plătește fiecare click.

    Pe de altă parte, o strategie bună ar fi să plătești un cont premium și să trimiți InMail, direct, persoanelor pe care le consideri din target și se află în rețeaua ta.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *