Aseară eram în Shiphol și mă îndreptam alene spre poarta D22, unde, la coadă, dau nas în nas cu Augustin, care venise și el cu treabă prin Amsterdam, această a capitală a drogurilor și a prostituției. Altfel un oraș cochet și misto.(comentarii – daca suntem prieteni).
Din vorbă în vorbă, ajungem să vorbim și de schimbările pe care le cauzează faptul că stăm toată ziua cu ochii bulbucați în telefoane și ecrane de laptop. Dacă înainte era ok, aveai ecranele alea monocrom pe mobil, nu puteai să stai pe net decât pe WAP, n-aveai Facebook pe mobil și alte cele, acum înlocuiești ecranul mare de la birou cu ecrănașul din metrou/taxi/tramvai/autobuz, plus un pic și p-acasă, înainte de cină, pe wc sau mai știu eu unde.
Toate aste nu rămân fără consecințe – mai precis, începem să nu mai vedem bine la distanță. Dincolo de faptul că o să avem nevoie de ochelari, treaba asta afectează și industria de publicitate, atât online cât și offline. Cum?
- Panouri cu texte scrise foarte mare și foarte clar
- Reclame TV cu super-uri uriașe și scurte
- Bannere online cu texte mari
- chiar și prezentări cu texte mai mari la evenimente(s-o văd și p-asta…)