Chiar aseară mă jucam iar Future City, un joculeț pus la cale de BASF, o companie ce este lider mondial în domeniul chimic. Își spun The Chemical Company.
Printre produsele lor se numără: colorantul indigo pentru blugi, polistirenul, cauciucul sintetic și casetele audio. Înainte să povestesc despre joc, am cerut agenției să mă ajute cu un mic background al BASF în România, pentru că mi se pare interesant să văd cum o companie cu profil industrial se implică în online cunoscându-i și activitatea offline.
BASF în România
BASF e în România din 1993, când a fondat SRLul care plătește taxe și impozite în țărișoara noastră de mai bine de 19 ani. E partener cu DACIA, lucrează pentru agricultură, industrie, construcții, farma, mase plastice etc.
Fabrica de aditivi de lângă Ploiești, inaugurată în 2007, după o investiție de 2 milioane de EUR, produce 11.000 de tone/an și asigură 15 locuri de muncă directe. Construcția și manangementul au fost asigurate de români. În total, BASF România are peste 100 de angajați direcți atât în producție, cât și în administrativ, vânzări sau suport tehnic. Privind lucrurile prin prisma multiplicatorului din domeniul industrial, probabil că mai generează încă 400 de locuri de muncă indirecte, plus activitățile de responsabilitate socială.
Din câte am reușit să aflu, BASF s-a implicat în România în educație, la nivelul facultăților de construcții, arhitectură, chimie și agronomie, dar și în campanii sociale cu SOS Satele Copiilor sau Hospice Casa Speranței.
Future City
Ne-am jucat împreună cu Chinezu, Haotik, Kriogen, Laurențiu, Andrei, Andreea, Cristi, Marius și Sabina.
Jocul, în sine, așa cum îl puteți vedea în printscreen, nu e o idee nici nouă, nici SF.
Are o mecanică ușurică, se termină cam în 7-8 ore de jucat lejer și cam atât. Grafica e bună, însă puteau să îl facă un pic mai dificil/lung (pentru gamerul din mine), însă nu ăsta era scopul.
Răspunde însă foarte bine briefului de promovare a tehnologiilor verzi și a inovației pe care le susține BASF, iar pentru asta ia puncte multe agenția care l-a gândit.
Mai vedeți un joc similar aici, făcut tot pentru o companie cu profil industrial 🙂
Despre Chemgeneration
Site-ul de campanie unde poate fi găsit și jocul a fost făcut în 2011, când se întâmpla să fie anul internațional al chimiei (nu știam…). Principalele obiective ale CHEMGENERATION.COM sunt acelea de a promova chimia printr-o largă varietate de conţinuturi multimedia, ilustraţii interactive, mici jocuri şi aplicaţii web de ultimă generaţie, şi de a o face în general uşor de înţeles, în special generaţiilor tinere. Deci de bon ton.
Sunt curios oare câte alte companii care investesc milioane de euro în România se preocupă de noile generații.