Sau măcar încearcă să facă asta, probabil tot sub presiunea bursei, ca să atragă noi bugete de marketing, pe lângă cele de social media, în ponderea cărora are deja o greutate considerabilă. Deși partenerii cu care testează noul feature, precum și Facebook, au refuzat să comenteze, au apărut o serie de speculații despre direcția în care evoluează lucrurile.
Dacă Gogu a cumpărat ieri un iaurt Zuzu și o sticlă de Cola, atunci o să îi arătăm reclame de la Coca Cola și Albalact, ca să îi remarketăm produsele preferate și să îi prezentăm și alte variante din compania-mamă. Sună destul de simplu și util, îmbină cardurile de fidelitate/credit/cercetarea de piață de la punctele de vânzare cu online-ul făcut cu cap.
Cred că nu o să vedem campanii de genul ăsta în România mai devreme de 2 ani.
Eu astept cu mare interes ad-uri pe baza Graph Search-ului. :D
Stai să dea drumul Graph Search-ului, mai întâi, pentru toată lumea