Ziua a 2-a la Conferintele Olimpiadelor Comunicarii
Loc de desfasurare: la fel ca cea de ieri π
Reporter: tot eu.
De data asta nu am reusit sa trec foarte mult pe acolo. Pe scurt, s-au discutat teme legate de comunicarea politica si PR, la final realizandu-se o prezentare a potentialelor drumuri in cariera de comunicator.
12:00 – in cadrul laboratorului de disectie, s-au perindat prin fata participantilor : campaniile lui Obama si Cosmin Gusa la nivel politic:
Update: am schimbat clipul pt ca Obama l-a scos pe cel vechi de pe site-ul oficial!
In partea de PR Comercial, nu putea lipsi bineinteles campania celor de la Rexona cu Lowe PR, premiata si raspremiata pe la cateva festivaluri de publicitate internationale- “Transpiratia strica reputatia” – care a avut un efect extraordinar asupra romanilor.
si Campania Timisoreana – “Cupa Timisoreana – Competitia sanselor egale”, care a ajutat brandul de bere sa ajunga lider de piata in segmentul sau.
La orele pranzului, pe la 14:30, candidatii de la uninominal ne-au delecatat cu o serie de povesti de campanie din 2008, punand accentul pe importanta din ce in ce mai mare a consultantei politice. Nothing new π
In finalul zilei, ne-au prezentat cei de la GMP PR, Saatchi&Saatchi, MediaPro Interactive si Propaganda cateva moduri de a-ti contura o cariera in publicitare/comunicare.
Sa fie cele 4 printre agentiile care inca angajeaza tineri?
Sau e doar un exercitiu de employer branding pentru viitor?
Cu juniorii ce o sa se intample in 2009?
Curios de raspunsuri,
Titus