AdCouture – 4 Mai

Nu am prins saptamana asta AdCouture, asa ca preiau de la IqAds articolul:

Provocata sa faca distinctia dintre PR si lobby, in cadrul rubricii “Insider” a emisiunii AdCouture, Catalina Stan (CEO BDR Associates) a punctat faptul ca nu exista un cadru legislativ in Romania, pentru a se putea vorbi de lobby, dar persista in schimb, “o incarcatura din trecut”, la nivelul mentalitatilor. “Mai este mult pana vom face diferenta intre lobby si trafic de influenta”, a mai adaugat ea. Daca ar fi sa faca o paralela intre lobby si alt segment al comunicarii, ea ar alege totusi public affairs si nu PR-ul, cu mentiunea ca “pentru lobby avem nevoie de studii juridice”, a mai precizat CEO-ul BDR.

De asemenea, Serban Ciusca i-a propus sa isi aminteasca cum se facea PR la mijlocul anilor ’90 in Romania. Astfel, a fost abordat subiectul “Buna dimineata Romania”, o campanie de informare cu privire la economia de piata si parghiile ei, coordonata de Catalina Stan. Revenind in prezent, invitata a vorbit si despre programul Business Superbrands, dezvoltat in Romania de BDR Associates si Nielsen. Ea a dezvaluit pasii necesari validarii superbrandurilor, criteriile avute in vedere (calitate, reputatie, prestigiu, incredere). In acest context, discutia a glisat si in directia subiectului hot al brandingului de tara.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *