via Adfreak
Microsoft lanseaza cu putere Bing, noul search engine care, dupa spusele lor, va revolutiona cautarea pe internet, dandu-i mai multa inteligenta si context. Diferenta majora fata de Google e ca ei nu se concentreaza pe cantitati uriase de rezultate in momentul in care cauti, ci pe relevanta rezultatelor pentru tine ca utilizator si pentru zona in care esti.
Cati dintre noi trec vreodata de pagina 20 in Google? Putin probabil sa ajungi pana la 10, de obicei schimbi cuvintele cheie.
Am facut un experiment – am cautat “PR si bloggeri” in Bing si Google. Surpriza, in Google am obtinut mai multe irelevante decat in Bing.
Check it out!
update:
N-am putut sa ma abtin sa nu imi amintesc de reclama de la Sprite cu “Bing, Bang” – ar merge de slogan pentru Bing, desi duce in anumite directii 🙂
Ca sa va amintit de campania cu Bing Bang, aici e clipul:
Sunt curios daca Microsoft stiau de reclama asta 🙂
aaaahhh.. innebunesc! de-asta aveam reclama asta in cap azi :))