Examen de publicitate

Le vedem în fiecare zi peste tot, la televizor, pe internet în overlayere enervante, pe telefonul mobil, în postere, în stații de metrou și autobuz. Ele ne atrag, ne trezesc senzații, ne amuză sau pur și simplu ne lasă indiferenți. În funcție de ele putem să ne luăm sau nu un produs sau serviciu, putem să schimbăm un subiect la o bere. E o industrie întreagă în spatele lor, care încearcă să ne convingă că alte produse sunt cele mai bune pentru noi.

Ele sunt reclamele.

Cei de la IQAds au lansat a cincea ediție a examenului de publicitate AdPlay. Dai test din câte 20 de reclame pe calup și ai dreptul la maxim 1600 de răspunsuri pe toată durata concursului. Cu cât răspunzi la mai multe întrebări corect, cu atât ai mai multe șanse de câștig. Ca să intri în cursa pentru premiul cel mare, trebuie să răspunzi la minim un test complet și corect. Sistemul de testare este grilă 😀 , așa că nu e foarte dificil.

Pentru inspirație, intrați pe IQAds.ro, la secțiunea Clipuri Românești – majoritatea întrebărilor sunt din clipuri de acolo.

M-am apucat deja de concurs și am răspuns la vreo 44 de întrebări. Se poate căuta pe Google, avem voie să ne inspirăm 🙂

AdPlay

Se și câștigă premii:

2 thoughts on “Examen de publicitate”

  1. Am marcat commentul [offtopic] si cred ca o sa fac asta la fiecare comentariu care nu se potriveste cu articolul. Sa nu mi-o luati in nume de rau, doar vreau sa le organizez putin 😉 Daca aveti ceva sa imi ziceti – i’m available pe email

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *