Publicitate care o simti – OOH-uri creative

Azi am citit la Ionuţ pe blog despre cum KFC a astupat găurile din asfaltul câtorva oraşe din Statele Unite. Ca să beneficieze şi ei din acţiunea asta, au pus brand-ul lor pe peticele care au umplut găurile din asfalt.

Foarte tare idee, o susţin complet, să umplem deci găurile de pe autostradă cu logo-uri şi pui 🙂

Mergând mai departe, am intrat pe pagina de slideshare a lui Ayman Sarhan, unde are 13 slideshow-uri cu idei creative din industria de out of home advertising, împărţită pe Quarters(adică la 3 luni).

Din Q2 2008 am extras un mod foarte tare de a recruta geeks.

mate

E destul de simplu de rezolvat, însă ideea în sine mi-a atras atenţia. Se dau două variabile, din care am compus numărul de telefon. Dacă eşti suficient de atent să îţi dai seama cum se rezolvă, atunci meriţi să suni. Dacă nu, vei tot suna la numere greşite 🙂 Ingenios. Aşa faci prima selecţie – cei care gândesc logici şi analitic trec mai departe de Ad şi sună.

Rezolvare:

Se iau cele 2 variabile x şi y.

Se ia numărul 01.(y^2-x).(y^2-10^2)x10

Trebuie observat că paranteza 1 este primul grup de 3 cifre.

Paranteza 2 cu înmulţirea este al 2-lea grup de 4 cifre.

y^2-x = 876

y^2-10^2=800×10=8000

Deci sun la 01.876.80.80

(selectează spaţiul alb de mai sus – l-am făcut aşa că poate vreţi mai întâi să aflaţi singuri 🙂 )

Foarte tare 🙂

M-am uitat apoi la prezentarea de pe Q3 2009 – proaspătă şi încă aburind. Aici am găsit o reclamă la un produs farmaceutic, care a folosit revista ca un mediu în care poate replica fizic efectele nefolosirii produsului(sau pentru ce tip de afecţiune constituie un remediu). Efectul este unul….lipicios 🙂

muc

Era atât de proaspătă prezentarea încât nici măcar mucul de pe revistă nu apucase să se usuce.

Chiar, tu ce ai face dacă în revista ta preferată ai găsi o pagină de genul ăsta? Eu cu siguranţă m-aş opri să îmi dau seama despre ce produs e vorba. Just for the fun of it. Dacă aş fi răcit, l-aş cumpăra 😀

Restul prezentării îl găsiţi aici:

Mai sunt o grămadă de idei faine şi fine, mai ales pe outdoor şi innovative use of media. Enjoy!

One thought on “Publicitate care o simti – OOH-uri creative”

  1. My brother ssueegtgd I might like this blog. He was entirely right. This submit truly made my day. You cann’t believe just how a lot time I had spent for this info! Thanks!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *