Am fost vineri la primul meu Webstock, în calitate de om prezent fizic acolo și nu urmăritor de Webcast de pe diverse bloguri, inclusiv al meu. Printre socializări și urmărit discuții, am reușit să fac live blogging de la fața locului.
Documentul(nu pot să îl mai numesc articol) se întinde pe 2700 de cuvinte.
I-am făcut un mic cuprins, ca să îl puteți folosi mai ușor, pe sesiuni și timp:
09:00-11:00 S E S I U N E A I
WHAT’S NOW – A peek inside the Social Networks in Romania – Adina Madularea, Daedalus Millward Brown
WHAT’S HOT – Contradictions in Social Media – Bob Rapp, Vodafone Group
WHAT WORKS – An user experience story – Michael Köster, Microsoft – Todi Pruteanu, Microsoft Romania
WHAT’S NEXT – Today’s hidden dangers – Stefan Tanase, Kaspersky Lab
11:30-13:00 S E S I U N E A I I
WHAT’S NOW – Room raiders 24/7 – how your social persona lets everyone peek into your personal life – Bogdana Butnar, MRM Worldwide
WHAT’S HOT – Future of Social Media – Sharifah Amirah, Frost & Sullivan
WHAT WORKS – Internet on your mobile. Beyond news and games – Stephanie Jackson, Vodafone
WHAT’S NEXT – Collaborative Web – Mihai Pricope, Adobe Romania
WHAT’S NEW – Brands and bloggers – Radu Ionescu, Kinecto
14:00- 15:30 S E S I U N E A I I I
Blogging – Part 1
Alex Cristache, Blogsessive.com – Organize your blog like an A-list blogger (15′)
Alex Negrea, Buddha.Voce.ro – From Blogger.com to Pro Blogger (15′)
Costin Cocioaba, IBU ProTV & Re:Fresh.ro – How to promote your blog brand (15′)
Catalin Zorzini, Inspired Mag- Launching a niche blog (15′)
16:00 – 18:00 S E S I U N E A I V
Blogging – Part 2
Ionut Oprea, StandOut – Blogvertising (15′)
Bobby Voicu, FTW – to be announced (15′)
Radu Spineanu, 2 Parale – Affiliate Marketing (15′)
În afară de sesiunile propriu-zise de la Webstock, în pauze ne-am mai întâlnit și cu alte evenimente menționabile.
Iri, care a organizat Wordcamp(miercuri și joi), ne-a încântat cu un mic truc de jonglerie, cu ajutorul bilelor antistres de la Kaspersky.
Viorel Spânu s-a plimbat prin pauze cu un balon plin cu heliu. De balon era agățat un iPhone care făcea poze la intervale regulate și le trimitea pe Twitter – air view de la Webstock.
Nu în ultimul rând, am avut magicieni, care au strâns jumătate din oamenii prezenți acolo. Pe mine nu m-au prins, așa că am stat la povești prin alte părți ale sălii.
Pe final, am urmărit din spate gala de premiere. Cristina Chipurici(Pyuric), de la Monden.info prezentat alături de Manafu premiile de anul acesta. Au fost pe scenă următorii:
Categoria Publishing :
- AdWorks cu KissFm.ro
- AltIasi
- Foodcrew.ro
Categoria Utility:
- MBDragan cu Yahoo! Maps for iPhone
- Timetonote.ro & Gorila.ro
- Octet.ro
Categoria Virals:
- Interviu cu Adi Despot – reloaded
- HappyFish cu Vin Vamaiotii
- BiggerBalls.ro
Categoria Social Networking:
- LG Romania cu Pixeli pe monitor
- Metropedia.ro & Doctorbun.ro
- GetOnepage.com
Categoria User Generated Content:
Categoria User Generated Contet (brand projects):
- Avon cu Avon Skin Soft
- MBDragan cu I dare u
- Loreal cu Centenar Loreal – Romania esti frumoasa
Categoria Video & Audio:
Categoria Company & Brand Blogs:
- MBDragan cu ArcaLunar.com
- MBDragan cu MBDragan Blog
- Bmwblog.ro & Pay Per Click
Categoria Blogging Campaigns:
- Viatadupacolectare.ro
- ZappBuzz
- MBDragan cu Sono Music
Categoria Microblogging Projects:
- Tweetvisor.com
- JavaCompany cu Twtask.com
- ITNT cu Spixii
Categoria Content Aggregation:
- Balaur.ro
- Vivi cu Harta Politicii
- Ubix.ro
Categoria Others:
- Firestarter.ro
- MBDragan cu The Office Project
- Blogu.lu/
sursa – refresh.ro
Cred că cel mai tare moment a fost cel în care s-a încercat un streaming live cu Vivi, pe Skype, proiectat de ecranul lateral. Bietul om abia ne înțelegea, pentru că avea latență de 10 secunde.
Revenind la premii, și noi, am câștigat un premiu 🙂 prin iLeo, cu locul 2 de la Blogging!
Să vedem ce o să fie și în 2010 – sper să am 1-2 proiecte înscrise până atunci 😀
2 thoughts on “Webstock – Concluzii si cuprins”