Snow Explosion e pe bune

În sfârşit am găsit 10 minute libere să mai şi scriu pe blog. Am fost în weekend în Austria, la Ossiach, trimis în recunoaştere de către cei de la Snow Explosion. Scopul meu a fost să văd, să fac poze, să mă întorc şi să povestesc. Primele 3 le-am îndeplinit deja, rămăsese a patra, pe care o fac acum 🙂

Cu articolul ăsta vreau să confirm și să vă asigur că Snow Explosion se va întâmpla în perioada 5-20 decembrie. Mai mult decât atât, va fi foarte tare, nu numai datorită petrecerilor 🙂

Primul lucru vizitat în Ossiach a fost locul de cazare: Feriendorf – Ossiachersee – 9570 Ossiach, Alt Ossiach 37, telefon +43042432202 . Am văzut cu ochii mei şi ai aparatului două tipuri de camere – cele de 6 persoane

Şi cele de 2 persoane, de lux. Vedeţi şi din poze, vă zic şi eu, paturile, băile, totul este impecabil.

În spaţiul în care se află cele 10 clădiri de cazare, am mai viziat şi restaurantul, şi zona de wellness – piscină, saună, zonă de relaxare după pârtie. Pe lângă restaurant va fi amenajată şi o sală de jocuri(XBox 360, Wii) pentru cei interesaţi, iar pentru cei mai neelectronici dintre noi există un darts, un fussball şi biliard. Nu prea ai cum să te plictiseşti seara 🙂

Întreg complexul de cazare va fi al nostru pentru 2 săptămâni, există suficient spaţiu pentru un fotbal pe zăpada sau de o bulgareala pe cinste.

Ne-a plouat puţin, aşa că o parte din poze sunt uşor întunecate. Ploaia s-a terminat exact când am ajuns pe Gerlitzen, urcând cu unul din cele 15 telescaune, la care toată lumea va avea accesul preplătit. De sus am vizitat câteva dintre cele 30 de pârtii. Era deja zăpadă, văzusem pe webcam-ul din vârful Gerlitzen 🙂

Așa că ne-am luat o placă de snowboard și ne-am dat(adică eu și Gertsch). A fost genial – aerul de la 2000 de metri e cel mai bun. Cred ca a făcut diferența și faptul că am coborât cam 1 km pe jos, pe pârtie – ca să mai explorez un pic 🙂 Am ajuns rupți jos. Am trecut printre altele și prin snow park, care conține multe bucăți țevi – dintre care ne-am făcut poze cu Rainbow-ul:

și mai multe bucăți zone în care poți să sari și să faci scheme 🙂

După ce am terminat cu partea din vârf, am trecut pe la Apres Ski – locul unde o să avem baliza de pe pârtie, cu muzica noastră, mâncare și băutură ieftină special pentru Snow Explosion, toate alea. În plus, este și o priveliște extraordinară acolo. Și nu, nu e cea din stânga :))

Am terminat și cu muntele, de Villach nu vă spun decât că e un oraș micuț și drăguț, cu cluburi și pentru fete, un H&M 😉 În orașul ăsta se servește una din cele mai bune beri pe care le-am băut vreodată – recomand cunoscătorilor.

Acestea fiind zise, îmi închei excursia productivă de două zile în Austria și vă spun că ofertă mai tare decât 7 zile cu 289 de Euro cu mâncare și pârtie nu o să găsiți nicăieri. Și asta e sigur pe bune. V-o garantez eu b-)

Vă invit să vedeți și restul pozelor de pe Facebook – Albumul Snow Explosion.

Cazare hotel la cel mai bun pret!

9 thoughts on “Snow Explosion e pe bune”

1. Pingback: Twitted by geea
  2. da, mi s-a mai zis si pe Facebook 🙂 Hai si tu in Decembrie – e maxim 400 Euro cu tot cu drum!

3. Thank you, so much, for your incredibly generous gift AND for the wonderful, aunlhtticaely spoken session today. I had no idea that there was such a rock-solid spiritual underpinning to your work. Thank you for sharing and for being on this planet at this time. We need people like you!Thanks, again,Laura