Inițial vroiam să scriu un articol despre hipstăreală și despre tona de falsitate a multor oameni de la eveniment. N-am pe ce să bazez afirmația decât o serie de gesturi și un feeling de-al meu, așa că nu insist.
Am fost aseară la Noaptea Agențiilor și, în ordinea de mai jos, mi-au plăcut următoarele:
Headvertising – clădirea e genială, mobila e foarte mișto și acvariul pentru întâlniri dă o transparență pe bune.
Grey – clădire veche, castel, I say no more
Leo Burnett – clădire uriașă, pe vreo 3 etaje, aglomerație mare
Wunderman – m-am jucat cu chitara, se fuma peste tot. Au pereți mov!
MB Dragan – atmosferă simpatică, sediu micuț, dar greu de ajuns la ei(stradă în reconstrucție)
Rusu-Bortun – grătar afară, proiecție Animest și birou organizat profi
N-am ajuns la toate, era prea mult. Am făcut mai jos niște poze care spun povestea serii. Unde am făcut mai multe, acolo mi-a plăcut mai mult.
tocmai “hipstareala si tona de falsitate” m-ar fi interesat! :)) c’asa, cum arata cladirile nu prea genereaza comentarii. 🙂
atunci merita sa scriu un articol nou? tocmai despre hipsterala si falsitate? nu prea cred ca o sa imi aloc timpul pentru asta. si asa primesc prea multa atentie hipsterii, nu le dau spatiu si aici.
Am vrut sa zic ca m-ar interesa mai mult oamenii decat cladirile in care lucreaza. Dar daca tu crezi ca nu merita amintiti, atunci e decizia ta sa nu scrii despre ei. Vroiam sa stiu mai mult de ce te-au dezamagit asa tare (oamenii sau evenimentul in sine).
Multi erau acolo sa bea, sa manance si sa asculte muzica sau sa se joace. Mai putin oamenii din agentii, care ne faceau turul si au fost foarte de treaba 🙂
Mi-ar fi placut sa existe niste badge-uri la fiecare agentie, sa ne cunoastem mai usor intre noi, ca deh, asa nu iti vine sa te bagi in seama cu cineva, doar pentru ca e acolo. Poate si o dezbatere, doua ar fi mers introduse in eveniment.
A lipsit interactivitatea in adevaratul sens al cuvantului(daca nu stiai pe nimeni te simteai stingher)