Cum sa faci o agentie in 5 zile?

Varianta 1

Ziua 1 – angajezi un guru in comunicare
Ziua 2 – construiesti infrastructura
Ziua 3 – fa ceva, o prima campanie
Ziua 4 – angajeaza un Art Director care stie sa deseneze si sa scrie campanii, nu doar opere de arta.
Ziua 5 – cauta un birou pe o insula tropicala cu spatiu de aterizare pentru avioane

Gata! Bram ne-a zis-o.

Varianta 2

Ziua 1 – odihneste-te, mai ai 4 zile
Ziua 2 – misca-te, roteste lumea invers, ucide scenariul clasic, treci la scenariul digital: web+social+mobile, impreuna cu TV, print
Ziua 3 – concentreaza-te si vinde idee impreuna cu tehnologii 3D, fa superprezentari multimedia. Fa valuri cu tehnologia.
Ziua 4 – angajeaza oamenii cei mai buni nerds si povestitori. Pune-i la un loc.

Ziua 5 – spune-i clientului ca nu semnezi contractul pe termen lung. Lucreaza pe proiecte.

Din partea FriendlyFire, prin Thomas Schmid.

Varianta 3

Agentia digitala trebuie sa fie ca sex pistols, anarhista, cu atitudine.

Varianta 4Semnata de Jan Pautsch, Creative Director, argonauten G2.

Care e varianta potrivită? Eu aș merge pe varianta doi, e câștigătoare!

4 thoughts on “Cum sa faci o agentie in 5 zile?”

  1. Pingback: Twitted by titus_k
  2. Pingback: Tweets that mention Titus Blog » Cum sa faci o agentie in 5 zile? -- Topsy.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *