Starbucks lansează propriul Digital Network, împreună cu Yahoo

Citeam zilele trecute despre cum Starbucks și-a lansat un Digital Network în Statele Unite, în rețeaua lor de cafenele. Ai fi tentat să crezi că e vorba de încă o rețea socială branded, mai ales că în comunicare a apărut Yahoo! ca partener.

Nu e nicidecum așa. Digital Network-ul Starbucks este un Welcome page pentru cei care folosesc Wireless-ul lor, din cafenelele din Statele Unite(da, toate lucrurile bune sunt disponibile mai întâi în statele unite!).

Sunt printre puținii vendori mari care oferă Wireless nelimitat și gratuit pentru clienții care vin să bea o cafea la ei. Acum, s-au gândit un pic mai departe și au zis că trebuie să le ofere un pic de valoare în plus oamenilor care aleg Starbucks. Digital Network-ul întâmpină clientul care se conectează la WiFi și îi oferă conținut(în general, știri) selecționat și targetat în funcție de profilul consumatorului de Starbucks.

În afară de asta, am aflat de pe Mashable, că utilizatorii vor avea acces la o selecție de filme documetare de la SnagFilms. Î fiecare lună va fi o temă diferită, din cele 1600 de clipuri premiate pe care le deține SnagFilms.

Canalele pe care le are rețeaua sunt: News(New York Times, Wall Street Journal, USA Today, Good), Entertainment(ex: SnagFilms), Wellness, Business and Careers(LinkedIn), My Neighborhood și canalul customer-personalized Starbucks.. Descarcă de aici tot Facts Sheet-ul.

One thought on “Starbucks lansează propriul Digital Network, împreună cu Yahoo”

  1. Pingback: Starbucks lansează propriul Digital Network, împreună cu Yahoo - Ziarul toateBlogurile.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *