Ce asteptari aveti de la un brand de masini in online?

Am în cap un proiect mai amplu cu un posibil client și vreau să vă cer un pic ajutorul. Întrebarea e cea din titlu și ca să facem treaba un pic mai coerentă, brandul de mașini este unul de top, deci obiectivul e mai mult de awareness/brand experience decât de vânzări prin online.

Cam ce tip de comunicare credeți că ar trebui să aibă brandul pentru a fi interesant?

Despre ce ar trebui să vorbească?

Despre ce n-ar trebui să vorbească?

Ce ar trebui să arate mai mult: poze, video, articole, linkuri?

Unde vreți să vă întâlniți cu el – bannere, Facebook, Twitter, bloguri, site-uri de profil, forumuri etc?

Cam astea ar fi întrebările pe care mi le-am pus și vi le pun și vouă. Flerul îmi zice să fac un mix cu mult interactive pe site-urile de profil, o bucată bună de Facebook, un pic de Twitter, plus două – trei evenimente cu bloggeri cu cititori care câștigă bine.

Nimic exhaustiv, pentru că nu de acolo vin vânzările directe. De acolo or să vină în 1-2 ani creșterile de volum.

Însă cu o campanie de genul ăsta crești cool factor-ul și , deci, nevoia de a cumpăra o mașină de la ei.

3 thoughts on “Ce asteptari aveti de la un brand de masini in online?”

  1. Titus, uite cum vad eu treaba asta:

    Despre ce ar trebui să vorbească?

    Cred ca ar putea sa vorbeasca despre cine sunt ceilalti posesori. Familia din care urmeaza sa faci parte daca achizitionezi masina respectiva.

    Ce ar trebui să arate mai mult: poze, video, articole, linkuri?

    Nu e nimic mai atragator decat un videoclip + VO bine elaborate. Vorbim de masini, daca nu sunt in miscare, isi pierd mult din impact.

    Unde vreți să vă întâlniți cu el – bannere, Facebook, Twitter, bloguri, site-uri de profil, forumuri etc?

    Premium feeling se obtine la fel ca in procesul de productie al masinii. Unde pune mana omul se vede (ex. cusaturile scaunelor din piele). Este nevoie de implicare, continut cu mesaj personal/uman. Deci blog + twitter ar fi optiunea pe care as merge eu.
    Insa mai important decat articolul/postul in sine este alegerea blogerului. Nici nu vreau sa incep sa ma gandesc cat de greu este sa gasesti persoana potrivita.

  2. Mersi frumos, Alex! Deci niște cover stories, niște testimoniale, un product shooting, niște macro-uri de producție.

    Știi ce n-ai atins? Partea de interactive. Bun, brandul oferă toate astea, însă nu interacționează în niciun fel. Dacă ar fi mass consumer targetul, aș fi zis un joc. În cazul ăsta aș merge pe alt concept, poate ceva fashion related. Hai să dezvoltăm discuția un pic și pe partea asta.

  3. Atmosfera/ engagement, poveste / inspiratie.plus viral marketing.

    Astea pentru “brand promise” si identitate.

    Mult vizual, “very easy to handle”, si ceva continut relevant.

    Pentru interactiune ideea de joc e f ok, intreg conceptul ar trebui tratat ca atare, adaptat la profilul consumatorului, chiar pe fashion. O aplicatie pe facebook de ex.

    Mi a placut filmuletul de la charlex, pentru atmosfera creata:

    http://www.charlex.com/projects/shapeshifter

    Si poate ca ar trebui sa vorbeasca ( twitter) mai putin de masina, si mai mult de consumator..o analiza temeinica a profilului pe nevoi si aspiratii ar fi foarte utila pentru inceput

    Succes,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *