Două ”succesuri” pe online și un tipar de website

Aseară au intrat două reclame Google ”extrem de bine targetate” în căsuța mea de email.

Una era la găini și ouat, alta la fonduri nerambursabile.

 

Ambele merg pe soluția de website-fluviu, în care te bombardează cu argumente, tu vrei să vezi până unde merge, mai împing niște endorsment-uri ”reale” și apoi, după ce te vei fi plictisit de scroll, îți pune un buton mare de ”comandă acum” pentru o carte, un ghid sau un manual care să îți asigure succesul în afacerea pe care tocmai ți-a prezentat-o.

Nu mă îndoiesc că există suficient de mulți oameni de bună credință care au comandat o treabă de genul ăsta. Beware.

9 thoughts on “Două ”succesuri” pe online și un tipar de website”

  1. Așa da, Vlad. Bun. Acum la ce te referi? Să faci bani de pe fraierii care intră pe site să ia ghidul sau la afacerile despre care e vorba în cele două exemple de față?

  2. Mă refer la cei care intră să cumpere ghidurile. Am observat că în ultimul timp apar tot mai multe scrisori de vânzare de genul acesta deci dacă ar fi să judecăm din această perspectivă se pare că merge…

  3. E one shot. Prinzi câțiva, se duce vorba, apari pe net, nu mai vrea nimeni să cumpere după aia. E nesustenabil.

  4. Da, sunt mari tepe. Am vazut si pe Facebook, cu aparatul minune care-ti reduce factura la curent electric cu 20%, rahaturi de-astea.

    Insa sunt bine realizate grafic si se vede ca sunt facute de cineva care se pricepe.

  5. @George n-am zis că nu se pricepe, ci doar că dă țeapă. Bine că mi-ai amintit de aparatul minune – economizor.secretul.ro – același tipar de site

  6. sigur ca este bun acest model de afacere ! este grozav; cel putin din punctul de vedere al celui care scrie cartea, si apoi o vinde :)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *