O idee interesantă de la PR and the Web

Cele mai credibile surse de informaţii: familia (+19), prietenii (+16), forumurile şi experţii (+14) versus spoturi TV (2) sau filmele de pe Youtube (-14) şi comentariile de pe bloguri (-10) – mai mulţi consumatori au spus că nu au încredere în mediul respectiv.

Eliza Rogalski citează un studiu(nu i-am văzut numele) la PR&The Web, parafrazată pe printreranduri.eu

Mulți o să zică: ”bun, ce rost mai are să fac spoturi TV și campanii pe bloguri sau youtube?”.

Esența stă altundeva. Concluzia potrivită este să vezi cum poți să influențezi percepția de brand a familiei și a prietenilor targetului tău. Da, asta poate însemna un alt set de mesaje și o altă abordare a campaniei.

Primul exemplu care îmi vine în minte ar fi o campanie pentru credite prin care targetezi soția, care apoi convinge soțul să meargă la bancă, iar soacra, socrul să gireze. Sau pentru mașini. Sau pentru calculatoare(targetezi prietenii cuiva, îi surprinzi cu o campanie inspirațională, ei sharuiesc mesajul de brand, iar cel aflat în target citește despre promisiunea ta.

E un pic alt nivel de comunicare față de ceea ce vedem în România în mod obișnuit. Poate ar trebui să îl vedem mai des. Studiile asta o zic.

Update: Prezentarea Elizei Rogalski:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *