Una ușoară, de vineri.
De când m-am mutat și am TV-ul în mijlocul casei, văd și mai multe reclame decât înainte. Treaba asta ar părea, la prima vedere, mai enervantă și mai sâcâitoare, însă mi-a trezit un mic bec în creierul creativ. De ce oare nu fac televiziunile/trusturile TV cerere pentru campanii cu cartoane personalizate?
Exemple: Intră pe protv.ro/bergenbier sau pe realitatea.net/dero și castigă.
Câștigă bani din traficul extra pe care îl generează, din site-ul de campanie pe care îl fac ei, din baza de date pe care și-o construiesc cu ”Conectează-te cu Facebook/Twitter/Google Plus/Yahoo etc.” și nu mai hrănesc monstrul zuckerbergian, care și așa are parte de foarte mult TV pe banii clientului și al stațiilor.
S-aude prin agenții? De asta a crescut online-ul așa de mult în UK: INTEGRARE, dar făcută cu cap.
Cautand pe netul in limba romana uite ca am aflat pe saitul dvs..
Nu pot sa nu remarc ca sunt placut surprins de calitatea informatiilor de pe aceasta pagina
si va doresc cat mai mult succes!
BonÃssim, bonÃssim, un post genial! M’ha fet molta grà cia el creixement exponencial, però la cirereta final és la frase ‘posa molta voluntat en tot el tema vestuari, sobretot pel que fa a de22setirs17;v30; quin fart de riure…A part d’això, que ho expliques amb molta grà cia, no deixa de ser un escrit molt tendre, i que diu moltes coses sobre la vostra relació, m’has fet venir un somriure, me n’alegro que tot vagi vent en popa.