Update: site-ul s-a rezolvat între timp, merge. Singura problemă e că trebuie să dai jos eticheta de pe sticlă ca să poți scana codul, pentru ca e deformat și cititorul nu-l vede (chiar și cu iPhone 5, cu autofocus și la lumină bună).
Aseară am fost în oraș, offline, așa cum îi stă bine unui digitalist. Fără să vrem, am ales un loc de întâlnire unde aveau Beck’s la categoria ”bere relativ ieftină și bună”, drept pentru care masa s-a umplut repede de sticle. Dincolo de faptul că au făcut o campanie interesantă, în care fiecare stică are un design diferit, pe unele modele au plantat și un QR code.
Deși am scris că respectivul tool e cam mort de prin 2011, nu contest faptul că poate să fie util în momentele în care vrei să îmbogățești experiența utilizatorului. Problema e că trebuie să te asiguri că site-ul de mobil funcționează. Altfel ai făcut printurile pe sticlă fix degeaba.
Mai jos aveți capturile, poate vede și agenția că a picat site-ul sau e linkul greșit.
Cautand o chestie prin mail, am gasit ceva legat de asta. E amuzant pentru ca eu eram pe partea tehnica in campania aia (si am fost si in multe altele, si inainte si dupa, si pentru alte branduri).
Nu am trimis eu mail catre toata echipa, de la cel mai mare pe care il stiam pana la cei mai mici? Ba da! :))
Si scria cam asa:
“avem in lista asta de la “to:” PM, CS, oameni care au zis ca au lista de redirecturi de la site-ul vechi, oameni care probabil au dat acea lista.
la art label s-a intamplat acelasi lucru, am scanat eu in metrou si m-a dus in 404, la vreo saptamana dupa inceperea campaniei.
am pus eu un redirect din /qr_eticheta in prima pagina a site-ului, care da redirect in pagina de age verification, deci suntem acoperiti si pe partea asta.
inteleg ca intre “noi ms”, “noi mw”, sen-hyp, v8 si becks se mai pierd informatii, dar …”
N-au trecut decat trei ani jumate si mai bine de jumatate din firmele alea de mai sus nu mai exista.