Eroare portocalie – Reset


Am un abonament la Orange cam slab. 7 Euro flexibil si o optiune de credit dublu de 2 Euro. Inainte aveam o extraoptiune de 300 minute, in valoare de 7 Euro.

Marea mea greseala e ca l-am facut inainte de criza. Inainte de disperarea operatorilor de telemobil, care au inceput sa introduca 400-425-600-nelimitat minute pe cartele si abonamente, sfidand tot ceea ce promovasera cu cateva luni inainte. Va amintiti cum Cosmote se lauda cu 40 de minute la reincarcare?

Una peste alta, am ajuns la concluzia ca e mai rentabil sa incarc un PrePay cu 4 Euro, sa activez optiunea de 400 minute + 400 sms in retea si 20 minute nationale in loc sa activez ceva extraoptiune de pe abonament.

Suna simplu – azi am vrut sa reincarc cartela de pe abonament cu 4 Euro si sa beneficiez si de bonusul saptamanii de 100 minute in retea.

Nu in reteaua orange.

Pasul 1 – *100# – introduc codul, numarul de tel catre care vreau sa trimit cei 4 euro. Totul frumos pana aici. Iese din meniu si apoi primesc un mesaj de la Self Care – confirmati numarul de telefon. Incerc sa raspund, dar nu imi afiseaza niciun numar la reply to.
Am sunat la Serviciul Clienti.

O fata foarte simpatica ma intampina imediat, ii dau datele problemei. Verifica ceva in sistem, ma mai intreaba detaliile tranzactiei si dupa 8 minute imi spune sa reincerc operatiunea.

Bun, formez *100# iar si repet exact operatiunea corecta. De data asta primesc un mesaj nou, ca doar asa functioneaza informatica – eroare diferita la intrare asemanatoare – incercati peste 24h, serviciul nu este momentan disponibil p
Titus Capilnean: entru ca se reimprospateaza datele. ?!?!

Sun iar la Serviciul Clienti. Mi se raspunde din nou prompt, un tip amabil, caruia ii explic problemele mele, din nou. Concluzia lui e ca sistemul *100# s-a blocat(cum naiba?) si ca mi-l reseteaza. Imi zice sa reincerc peste 10 minute.

Ma enervez si intru pe Orange.ro si reincarc de acolo. Mult mai simplu, din 3 clickuri, 2 intrari de tastatura primesc mesajele de confirmare – am reusit!

Titus Capilnean: Ei, nu chiar…

Am verificat cartela PrePay si am primit doar bonusul de activare si ce i 4 Euro – am 485,01 centi credit, desi trimisesem textul “bonus” la 321 in prealabil. Lispesc cele 100 minute.

Sun iar la Servicii Clienti abonament, verific tranzactia, totul e ok, insa tipul care imi raspunde(altul ) ma directioneaza la 444 pentru cartela PrePay.

Sun la 444 de pe PrePay. Aici imi rasunde o a 4 persoana, o fata, care imi explica foarte amabil ca sistemul lor are o eroare(alta!) si ca cel mai probabil o sa imi primesc bonusul in maxim 48 ore.

Superb. Mi-a luat 45 minute, 4 telefoane si vreo 20 minute efective la telefon la serviciul clienti ca sa aflu ca trebuie sa mai astept dupa acel magnific bonus inca 2 zile.

Traiasca Orange

Voi ati mai patit chestii similare?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *