Pentru al cincilea an consecutiv, cu sprijinul Impression, România se pregăteşte pentru competiţia cu cel mai bine cotaţi junior-senior la nivel mondial.
Asa suna titlul unui articol primit de la IAA.ro acum o saptamana. Era un concurs. Young Lions – sectiunea print. Insa ce l-a facut unic e deadline-ul, de azi pe maine pe poimaine.
Am primit brieful miercuri(28), am realizat executia(28-29), am trimis materialele si gata! Practic, impreuna cu Bogdan, am creat o propunere de campanie de promovare prin outdoor pentru Scoala Alternativa de Gandire Creativa.
2 oi in poziti speciale 🙂
Pe langa printul efectiv, am trimis celor de la Biroul Cannes Lions Romania o serie de indicatii de amplasare a OOH-urilor care sa creasca eficienta campanie.
Una peste alta, ne-am calificat pentru workshopul lui Michael Conrad, initiatorul Scolii Alternative de Gandire Creativa din Berlin, fiind una din cele 5 echipe care va merge luni de la 6 la sediu Tempo. Tot atunci se va juriza castigatorul care va merge la festivalul de la Cannes – Lions, sustinuti de cei de la Impression – adica 2000Euro cu totul 🙂
Abia astept!
Bravos, Titusache! Vad ca te tii tare pe pozitii 🙂
Spor in continuare!
Pup
Poli
mersi fain de urare 🙂
pup, spor si tie!