Nici Freud nu știe. Dar noi aflăm aici 🙂
Studiul e făcut de Brennan, pe un target urban de 18-45 ani.
Femeile:
- preferă supermarketurile în detrimetul magazinelor mici
- 68% se relaxează la cumpărături 🙂 , de aia stau așa de mult
- valorizează mult mai mult 8 Martie decât Valentine-s Day sau 1 Martie
- produsele cu reclamă e mai scump – accepta
- ele cred că produsele mai scumpe sunt mai de calitate
- floare favorita – trandafir
- actor preferat Brad Pitt
- reduc cheltuielile în criză – majoritatea
- vor opta pentru produse românești – jumătate
- 1/3 vor să lucreze în străinătate 🙂
- preferă să reducă volumul decât să scadă calitatea – se aplică și la altceva? 🙂
- sunt mai atente la promoții
- 19% au mașină
- 60% din banii câștigați îi cheltuie pentru ele
- folosesc cardul în principal la bancomat
- nu le plac plățile online
- 3/4 sunt îngrijorate de scăderea venitului
- cumpără cosmetice de la distribuitorii direcți(18-24) și din supermarket(25-34)
- cred că sportul e sexy, dar nu-l practică 🙂
- au branduri favorite pe beauty
- aleg cosmetice pentru partenerul de viață 🙂
- cheltuie mult pe beauty, cumpără la impuls, iau mai mult decât au nevoie
- le plac Mall-urile și magazinele de brand
- dacă vrei să fii elegant, trebuie să cheltui mulți bani
Cam asta e 🙂
Acum cunoaștem mai bine femeile.
din experienta stiu ca nu e bine sa te bazezi pe statistici cand vrei sa "cunosti" o femeie 😀
:)) de acord, mai ales la partea emotionala. pot fi extrem de imprevizibile. experientele directe sunt mult mia relevante aici.
la capitolul consum, mai degraba merge sa te mai uiti pe o statistica din cand in cand, afli lucruri interesante despre ele, multe confirmate anterior.
"60% din banii câștigați îi cheltuie pentru ele"
eu cred ca mai mult…
🙂 asta a reiesit din studiu – nu stiu cu ce fete umbli tu.
duuude..Freud's weird!
i know :))
eu cheltui mai mult de 60 %…fff putine mi se potrivesc..da i adevarata aia cu platile online..eu fiind femeia tipica (tu mi ai zis o)