Marea 2.0 – Epilog

S-a terminat săptămâna de lucrat de la mare și ne-am întors cu bine înapoi în București.

Săptămâna am descris-o în câteva articole, în care am surprins pitorescul mării noastre și specificului local ce se perindă în fiecare an pe nisipuri.

Plecarea la mare 2.0
Trenul spre mare 2.0
Mare 2.0 – Ziua 1
Mare 2.0 – ziua 2
Marea 2.0 – ziua 3
Marea 2.0 – Melteni si coca in Eforie

În ziua a 5-a eram deja obosiți de munca la mare și am lucrat din nou de la vilă. Weekend-ul l-am petrecut alături de Visurât și Denisuca, plus câștigătorii de la concursul Ursus de pe blogul lui Visurât, cu care am colindat plaja H2O și plaja Leandri din Mamaia(unde în weekend nu există loc de parcare – cumva seamănă cu Bucureștiul la asta).

Nu puteam sa trec pe la mare fără să nu dau o tură și prin Vama Veche, mai ales că mă scârbisem total după cele 5 zile de litoral popular 🙂

Dar, vama e din ce în ce mai schimbată de la an la an, în rău. De exemplu anul ăsta au pus un bancomat.

Photo-0084

Da, un bancomat în Vamă, locul unde mergeai cu banii numărați în buzunar, fără carduri, cecuri de călătorie sau alte conexe. Pe lângă asta, se pare că industria hotelieră din zonă a început să prospere, pentru că e plin mai nou de hoteluri în Vamă, desigur cu colecția de SUV-uri parcate în fața lor.

Vama mai poate fi un loc de distracție, dar trebuie să filtrezi pisi și coca apăruți din zona trendului care circulă mai ales printre bucureșteni – ”Bă, mergem în Vamă că e culeanu și ne șmecherim pe acolo!”. Aici vă pot prezenta 2 specimene:

Pisi fustus scurtus – mândră, aranjată și hipermachiată, răspunde la apelativul ”fatăăăă”, bea apa plată doar cu lămâie. A migrat în sudul extrem al litoralului pentru că nu i se mai părea suficient de cool să te dai în discotecile din Costinești sau Mamaia, pentru că ea susține că s-au umplut de țărani.

Coca orbitus – circulă cu masina lui tati luata pentru el cadou, poartă ochelari de soare mai ales noaptea, ca să nu îi intre lumina în ochi, umblă alături de pisi sau în haite. Sunt foarte ușor de depistat pentru că din start au un alt stil de dans, preluat de la discotecile amintite mai sus.

Cam asta am văzut prin vamă, în weekend. E luni, deci mă întorc la treburi!

Salve.

One thought on “Marea 2.0 – Epilog”