Zilele Biz Live – ziua de Marketing si Media

ZileleBiz

Am ajuns de ceva vreme la Zilele Biz, în ultima zi, cea de Media și Marketing. Ziua începe cu câteva discursuri triste din partea publisherilor români, care ne povestesc cât de mult a căzut piața de media și cât de mult va mai cădea. Superconstructiv.

Nu o să fac live blogging de aici, ci mai degrabă voi scrie pe Twitter:

Dacă vreți să urmăriți live blogging-ul, intrați pe blogul celor de la Trafic.ro

Click pe more, ca să vedeți agenda:

Agenda zilei:

09:00 – 10:30 : Conferinta 1 | Iridium Grand Ballroom

2009: anul schimbarii modelelor de business in media si publicitate.
Cum s-a schimbat peisajul media romanesc.
Castigatori si perdanti in 2009.

11:00 – 12:30 : Conferinta 2 | Iridium Grand Ballroom

Consumatorii cer satisfacerea instanta, prin produse livrate in realtime, prin servicii si experiente. Ei sunt, totodata, cei care contribuie imens cu continut si informatie care se construieste in timp real. Care sunt noile abordari de marketing in contextul cererii de satisfacere instanta a nevoilor de consum? Malvertising: impact asupra brandurilor.

11.00 – 12.30 : Conferinta 3 | Iridium Grand Ballroom

Nici Eliza Rogalski, nici Zoso nu au nevoie de foarte multe prezentari. Impreuna vor prezenta o sesiune despre cum o campanie online poate sa treaca de formatul unei metode de promovare si sa devina “folclor”. Not to be missed.

14:00 15:30 :

Cum s-au schimbat regulile de comunicare in contextul new media? 10 trasaturi ale unui Cyber PR. Do and do not’s in Social Media Release. Comunicarea de PR in blogosfera. PR versus Blogger.

14:00 15:30 :

Despre cum sa abordezi pragmatic exercitiul de pozitionare pe o piata obsedata de beneficii functionale. Despre cum poate functiona un target de comunicare dual. Despre provocarile creative din culisele unei campanii de Gold Effie.

16:00 17:30 :

Social media este noua frontiera in marketing. Marketerii si-au dat seama ca nu mai este suficient doar sa aiba un website si sa incerce sa-l faca cat mai usor de gasit prin intermediul motoarelor de cautare. Este vital ca prezenta in online sa includa si componenta de social media. Care sunt avantajele pe care le aduce social media in promovarea unui brand, la ce riscuri se supune un brand in SM? Care sunt pasii pentru o strategie coerenta in multitudinea de canale si retele sociale?

Aici vom avea prezentare a numerelor de Social Media cu Ionuț Oprea

14:00 15:30

Moderator – Alexandru Ardelean

Dintre vorbitori:
Ioana Gorganeanu – Marketing Manager, Mastercard Romania
Denisa Mateescu – General Manager România şi Regiunea Balcanilor, MasterCard Europe

One thought on “Zilele Biz Live – ziua de Marketing si Media”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *