Cu si despre margarina de la PR Forum

margarina
În penultima sesiune de la PR Forum, de marți, am avut ocazia să asist la una din cele mai bune campanii ad-hoc pentru margarină. Sesiunea s-a numit ”Eficienta si creativitate in campanii de comunicare”, iar campania de PR pentru margarină a eclipsat total celelalte două prezentări.

Spun asta pentru că oamenii care au ieșit din sală vorbeau doar despre margarină și despre Liliana Stanculescu(Image PR), care a fost magistrală în discursul ei de susținere a produsului.

Campania despre care a vorbit, pentru produsele de margarină Unilever: Rama, Delma si Becel, are drept slogan ”Margarina este bună” și are ca scop schimbarea percepției românilor despre produs. Din câte știu și am văzut prin sală la PR Forum, există un curent destul de puternic împotriva margarinei, cu diverse obiecții: E-uri multe, plastic, cancer, grăsimi, hidrogenare. Lăsând cârcotelile la o parte, majoritatea argumentelor din sală au fost demontate cu răbdare și informații extrem de detaliate din partea Lilianei.

Am aflat un lucru foarte fain – margarina se poate face și acasă – din ulei vegetal, ulei de palmier, apă și lecitină(deci nu prea are de unde să iasă plasticul de care ni se spunea în copilărie).

Ideea la care vroiam să ajung este că Image PR și Liliana Stănculescu au avut foarte multe de câștigat din prezentarea respectivă pentru că au arătat cât de bine s-au pregătit pentru campanie. Nu cred să existe prea multe agenții în care accounții ajung să cunoască atât de bine produsul și devin ambasadori atât de buni ai brandului. Până la urmă e extrem de important să îți cunoști foarte bine clientul, pentru că informația este mama inspirației(de care tot vorbeam articolul în articolul precedent).

Nu poți să promovezi ceva, cu atît mai mult să construiești o întreagă campanie de PR, dacă nu ești tu convins de produsul sau serviciul respectiv. Îți vine mult mai ușor să susții o idee, când susținerea e sinceră și convinsă, pentru că argumentele nu trebuie ambalate și reformulate, vin mult mai natural. De aceea ai nevoie în agenție și de fete și de băieți, cu gusturi cât mai variate, ca să poți să faci niște campanii faine pentru clienții tăi.

Reseachul e mama creativității

mai multe despre PR Forum, citești aici

*sursa foto

4 thoughts on “Cu si despre margarina de la PR Forum”

  1. si care a fost argumentul la grasimi hidrogenate ?

    oricum gimmikul cu omega 3/6/habar n-am a rupt in doua piata mancatorilor de parizer …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *