Cu asemenea reclame ne mai mirăm de ce apar videochaturile și alte mizerii de genul ăsta? 🙂 Reclama lovește exact în exibiționismul adânc înrădăcinat în fiecare dintre noi. Privește cu atenție cât de inteligent e făcută reclama asta – fotograful prin webcam face diferența. Altfel putea fi o reclamă la chatroulette.com (sau altele similare :)) )
Așa că, dacă ești fată, spune-mi cât de tentată ai fi să participi la așa ceva?
sincer, nu cred ca exhibitionismul este motivul principal pt care prolifereaza industria videocaht-ului, ci mai degraba voyeurismul 😉
Hmm:)) Zici ca e concurs la Nescafe sau o sa fie “Plantatia de cafea” nr 2:)) De prins e foarte posibil sa prinda insa genul de concurs si abordarea in sine mi se pare nepotrivita brand-ului pe care si l-a construit Playboy de-a lungul timpului.
@stefan murgeanu – cred că e vorba de ambele aici 😀 Depinde din care parte te uiți.
@Raluca – poate vor un pic de rebranding, oricum s-au cam prăfuit din punctul meu de vedere. Când eram mic, părea ca o biblie, acum e just another piece of paper.
Mi-a placut textul de la sfarsit: Invite your friends to score you 😀
:)) he said to “score” you – intr-o manieră cu totul și cu totul beavis&buttheadiană
Mda…foarte tare ce pot sa spun… =))