Varianta 1
Ziua 1 – angajezi un guru in comunicare
Ziua 2 – construiesti infrastructura
Ziua 3 – fa ceva, o prima campanie
Ziua 4 – angajeaza un Art Director care stie sa deseneze si sa scrie campanii, nu doar opere de arta.
Ziua 5 – cauta un birou pe o insula tropicala cu spatiu de aterizare pentru avioane
Gata! Bram ne-a zis-o.
Varianta 2
Ziua 1 – odihneste-te, mai ai 4 zile
Ziua 2 – misca-te, roteste lumea invers, ucide scenariul clasic, treci la scenariul digital: web+social+mobile, impreuna cu TV, print
Ziua 3 – concentreaza-te si vinde idee impreuna cu tehnologii 3D, fa superprezentari multimedia. Fa valuri cu tehnologia.
Ziua 4 – angajeaza oamenii cei mai buni nerds si povestitori. Pune-i la un loc.
Ziua 5 – spune-i clientului ca nu semnezi contractul pe termen lung. Lucreaza pe proiecte.
Din partea FriendlyFire, prin Thomas Schmid.
Varianta 3
Agentia digitala trebuie sa fie ca sex pistols, anarhista, cu atitudine.
Varianta 4Semnata de Jan Pautsch, Creative Director, argonauten G2.
Care e varianta potrivită? Eu aș merge pe varianta doi, e câștigătoare!
da, da, tot varianta 2 as alege-o si eu 😉
cu tehnologia inainte!
Desi parca si varianta 3 suna bine, mai ales in contextul de piata din Romania