Acum câteva săptămâni am agreat cu copiii din VIP, organizatorii Impact Marketing School – ediția a 10-a – că voi veni pe 14 Aprilie să le povestesc participanților despre comunicare online, în speță despre social media și integrare cu celelalte medii.
Înainte să merg mai departe, spun și două vorbe despre Marketing School, dacă tot am banner cu ei:
Ce este IMPACT?
Este prima școală de marketing de nivel național, care în 2011 a ajuns la a Xa ediție. In Impact căutam cei mai buni studenți pasionați de marketing pentru a-i implica în simularea unui departament de marketing al unei mari companii
Ce reprezintă IMPACT ?
Șansa de a le oferi tinerilor pasionați de marketing contextul creării unui brief și rezolvării unui studiu de caz real, propus de companiile partenere și posibilitatea de a interacționa cu profesioniști din domeniu.
…adică și cu mine. 25 de studenți trebuie să rezolve, ediția asta, un brief Ursus(despre care nu știu mai multe) folosind și canalele oferite de social media în România. Aici o să vin eu să îi ajut să facă treaba asta cât mai bine.
În două ore o să le povestesc despre:
- social media și media tradițională – cum le îmbini și crești performanța
- monitorizare și raportare – o să îmi fac timp să scriu și articolul ăla restant
- tips&tricks de integrare și mecanisme care funcționează
- scara de depreciere a mesajelor
și sper să îmi pună cât mai multe întrebări.
Despre ce ar trebui să le mai zic?
doar studentii pot participa?
De data asta da, a fost selectie pentru eveniment. Urmareste-mi blogul pentru ca vor mai fi ocazii.