De când am început să țin iar training-uri și prezentări despre comunicare online, a început iar să îmi placă la fel de mult ca pe vremea când eram în AIESEC și făceam asta cel puțin lunar. Nu despre asta e vorba, ci despre faptul că lunea viitoare, pe 9 Mai, fix de Ziua Europei, vorbesc la Bizcamp despre branding personal.
BizCamp creaza mediul potrivit de interactiune a studentilor cu modele din businessul local, dispuse sa impartaseasca din experienta lor. Cea de-a V-a editie a evenimentului raspunde nevoii tinerilor de informare, alaturi de reprezentanti din companii care incearca sa arate ca prin exercitiul unei provocari continue se ajunge la performanta, se dobandeste increderea si se obtin rezultatele dorite.
Evenimentul se va desfasura pe durata a doua zile, 9-10 mai, la Howard Johnson Hotel, sala Platinum, si consta, in fiecare dintre cele doua zile, intr-o serie de conferinte, urmata de sesiuni de workshopuri sustinute de companii.
Tematica celor patru conferinte ofera deschiderea catre puterea de decizie si identificarea propriilor competente, prin motivare si determinare interioara:
Branding-ul personal – un „must have” la inceput de cariera! – aici vorbesc eu
Voluntariatul si internship-ul intr-o companie – pasi pentru traseul tau profesional!
O provocare – poti fi antreprenor!
Despre lideri si leadership – Descopera ce inseamna sa fii lider!
Sunt și workshopuri cu studii de caz pregatite de companii precum Accenture, Macromex, Unilever, Lenovo, Exact CC, Thera Group, Carrefour, Zentiva, Coca Cola Hellenic, Danone, ECDL, InnerLook si Snack Attack, așa că n-ai de ce să nu te înscrii, mai ales dacă vrei să mai pui niște experiență la tolba pentru viitorul job.
Și mai mult, oamenii organizează o tombolă cu premii: netbook Lenovo S10, Vochere ECDL – Certificari Avansat, posibilitatea participarii la internshipuri Thera Group, internshipuri Macromex sau suma de 300 euro, oferita de acesta.
Dincolo de detaliile astea, vă invit să mă vedeți și să mă ascultați cum răspund la întrebările:
– Cum te-a ajutat mediul online in crearea unei identitati?
– Cum esti recunoscut in online?
– Prin ce canale te-ai dezvoltat tu in acest mediu?
– Care ar fi sugestiile pentru tinerii care doresc sa aiba astfel d einitiative?
– Cum impartaseste experienta?
– De ce e bine sa tina cont tinerii care folosesc online ca si canal de creare a unei identitati?
Și nu numai.
Promit să fiu spontan, interactiv și interesant!
Deci ai acceptat. 🙂
Succes!
Dap, am acceptat, normal. Cred că o să îmi facă plăcere să vorbesc la genul ăsta de evenimente 🙂 Merci că m-ai pus în legătură cu ei