Vineri am primit un newsletter de la Blogal Initiative, cum că landingul de campanie pentru BCR Refinanțare s-a schimbat.
Surpriza mea maximă a fost să văd că noul landing page arată așa:
Deci pe site-ul BCR poți acum să îți calculezi exact cât te costă refinanțarea, cât câștigi, în comparație cu creditul vechi și ce costuri extra mai ai, pe lângă dobândă.
Totul pornește de la suma pe care o ai de rambursat, în total, de pe creditele vechi, și de la ratele lunare pe care le ai de plătit.
Setezi perioada și afli exact cât o să ai de plătit pe lună. Perfect.
Mă bucur să văd că BCR citește sfaturile de pe Twitter:
Da, ideea a fost a mea, pe 14 Iunie, pe Twitter. Haters gonna hate.
Pasul următor
Totuși, n-aș lăsa campania doar la nivel de landing page, ci aș merge un pic mai departe. Internetul e folosit la maxim în momentul în care reduci numărul de clickuri și aduci cât mai aproape de utilizator elementele interactive importante într-o campanie.
Spre exemplu, când citești o știre și vezi bannerul, e mult mai eficient să poți realiza direct o acțiune în el vs. să dai click și să deschidă o altă pagină pe care să faci acțiunea.
Până și explicația e mai simplu să o scrii pentru primul caz.
Așadar, în contextul aceste, cred că BCR ar trebui să meargă cu un pas mai aproape de utilizator, respectiv să folosească bannerele online(inclusiv cele de pe bloguri) pentru a promova refinanțarea. Propun o campanie de display targetată pe zilele de salariu – 5, 10, 15, 20, 25 ale lunii, în intervalul orar 8:00 – 13:00, pe site-uri de știri, business, lifestyle, femei, în care să afișeze bannerele interactive. Vizitatorii își calculează câștigul potențial direct în banner și apoi pot să ceară o analiză detaliată la bancă sau pot intra pe landing page să își lase datele de contact, ca să îi sune banca pe ei.
Efect maxim cu buget rezonabil.
V-a ajutat până acum calculatorul de refinanțare?
p.s. Beneficiile refinanțării de la BCR sunt:
– costuri de transfer zero (taxe notariale suportate de banca)– comision analiza zero– asigurarea imobilului gratuit, in functie de tipul creditului– posibilitatea de a mandata banca sa efectueze o serie de operatiunide preluare a creditului de la banca finantatoare in numele clientului:acord de grevare cu alte sarcini.
Bv pt idee dar faza e ca acest tip de calculator si chiar mai avansat exista de mult la alte site-uri (in special pt asigurari). Chiar vizual l-am mai vazut de cateva ori. 🙂
Tocmai de aceea mi s-a părut un pic ciudat că nu am văzut un calculator specific pentru campania asta. Se practică la creditul de nevoi personale, spre exemplu, și la BCR și la ING și la alte bănci.