Linkedin in limba romana si Ad-uri targetate pentru Romania

Acum 8 luni, LinkedIn avea aproximativ 280.000 utilizatori. Întrebam atunci cine și-a făcut campanie de display și ce rezultate a avut cu sistemul lor de CPC/CPM destul de scump, comparativ cu Facebook sau Google.

Între timp, a sărit de 420.000 și crește în continuare. Mai mult, acum are și opțiune de limba română, pe care mulți au salutat-o azi(vezi Orlando, Manafu, Piticu + site-uri de știri). Totuși, LinkedIn are încă o problemă majoră, utilizatorii nu și-au completat datele demografice, așa că nu poți să faci ad-uri foarte bine targetate.

Să luăm un exemplu: Vreau să promovez un produs pentru managerii din România – premium. Am la dispoziție 56.953 de conturi care au trecute la poziție Manager/Partener/Owner etc.

Dar nu am selectat o defalcare și pe vârste. Când aleg să țin cont și de vârsta utilizatorului, cu toate că am selectat toate grupele de vârstă, LinkedIn îmi afișează abia 17.901 conturi în target.

Eu, dacă aș fi manager responsabil de România la LinkedIn, aș face o campanie masivă de completare a profilurilor de utilizatori, acum și în limba română, explicându-le beneficiile unui profil complet. Având în vedere că emailul/mesajele vor fi în limba utilizatorului, ei vor reacționa mai bine decât la mesajele în engleză.

Și aș mai face limba Română default pentru Linkedin Romania. Și aș cumpăra Linkedin.ro de la S.C. OpenLINK Networks S.R.L., cel care deține acum domeniul.

5 thoughts on “Linkedin in limba romana si Ad-uri targetate pentru Romania”

  1. Titus, din pacate, cel mai mare neajuns este ca inca nu te lasa sa plasezi anunturi in limba romana. Accepta doar anunturi in l. engleza. Am incercat zilele astea o campanie pt. concursul destinat af. pt. copii si rezultatelele sunt nesemnificative.

  2. LinkedIn nu e un mediu de volum, cel putin nu inca. Interesanta treaba asta cu anunturile doar in engleza, nu stiam. Mersi de info!

  3. Pentru nimic. Incerc sa promovez concursul si pe Google Ads, insa se pare ca inca nu prea ma stiu. Pe reteaua de cautare am obtinut rezultate slabe, acum incerc pe reteaua de display.
    In schimb pe FB cu doar 2 euro/zi am obtinut zilnic in ultima saptamana cate 40-50 fani cu povesti sponsorizate. Si cu anunturi am obtinut rezultate super: cam 20% din cei care dau click devin utilizatori.

  4. Pe Adwords n-am nici eu foarte multă experiență. Încearcă să mergi pe cuvinte cheie mai de antreprenoriat, promovare online, comunicare, produse pentru copii.

    Pe Facebook, sponsored stories o să aducă cele mai multe like-uri. Acum să nu te entuziasmezi prea tare, pentru că un like nu înseamnă conversie, înseamnă doar un pas.

  5. Acum sunt anunturi in limba romana pe Linkedin, tocmai am in derulare o astfel de campanie. Intr-adevar reach-ul este mult redus la Linkedin fata de Adwords, insa click-urile care vin de pe Linkedin, desi scumpe si putine, se pot dovedi foarte valoroase.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *