Interviu in Evenimentul Zilei – Cum își pot spori companiile numărul de fani pe Facebook

Săptămâna trecută am răspuns la câteva întrebări pentru un articol în Evenimentul Zilei, despre Facebook. Am apărut atât online, cât și în print(pe 12 Iulie).

Sper să văd din ce în ce mai des citate și de la oameni din online, nu doar de la A-listeri și șefi de agenții.

Mulțumesc Cristian pentru menționare.

Public mai jos câteva citate din material:

 Titus Căpilnean, specialist în comunicare online care scrie pe blogul tituscapilnean.ro, împarte utilizatorii de Facebook care dau “like”-uri unor branduri în trei categorii: “Prima categorie şi cea mai restrânsă este cea a concursomanilor, a vânătorilor de promoţii. Ei sunt rezultatul concursurilor de «like»-uri şi sunt şi cei mai puţin însemnaţi. Acest tip de utilizator vânează doar premiul, nu interacţionează real cu brandul, nu aduce valoare paginii şi nu dă feedback real.

A doua categorie este cea a vanitoşilor. Ei sunt cei care dau like pentru că vor să le apară pe profil că se asociază cu brandul X şi Y. Pentru că brandurile respective sunt interesante. Din păcate, categoria asta de fani nu va interacţiona niciodată cu ce comunici pe pagină.

A treia şi cea mai valoroasă categorie de fani sunt clienţii/viitori clienţi/curioşii. Ei vor să interacţioneze cu pagina, chiar dacă asta înseamnă să citească doar mesajele de pe Wall, să mai dea câte un «like» din când în când sau să lase câte o părere personal sau o întrebare. Ei sunt importanţi pentru că ascultă”.

Și

Minciuna, inconsecvenţa şi suprasaturarea cu mesaje sunt cele mai frecvente motive pentru care brandurile îşi pierd fanii.

iar aici poți citi tot articolul.

p.s. și varianta de print:

Articolul din Evenimentul Zilei, in care am aparut

7 thoughts on “Interviu in Evenimentul Zilei – Cum își pot spori companiile numărul de fani pe Facebook”

  1. @dsn chiar, care ar fi cazurile de așa da, din punctul tău de vedere? Eu mă uit la ograda mea, la telecom, la BCR(recent).

  2. Felicitari pentru aparitia in Evenimentul ZIlei :) si pentru articolul foarte reusit ce a iesit :D

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *