Un feedback pentru Blogalinitiative.ro – campanii mari vs campanii mici

Au trecut mai mult de două luni de la lansarea inițiativei lui Chinezu împreună cu Revista Biz(și anume Blogal Intiative) și cred că le-ar prinde bine un mic feedback de la unul din participanții de la prima lor campanie – BCR Refinanțare.

N-are rost să intru într-o polologhie despre cât de bine e să implici în campanii( altele decât cele strict de PR) și bloggeri mai mici, dar mai mulți, că treaba asta crește blogosfera și impulsionează oamenii să crească și să scrie mai bine. Asta-i foarte bine și din punctul ăsta salut inițiativa.

Totuși, nu pot să nu observ faptul că de la prima campanie, cu premii destul de motivante și consistente, n-am mai văzut ceva de anvergura aia. Am tot primit anunțuri de campanii de 150 Euro premiul cel mare sau chiar mai mici (aici, aici sau aici). Pe mine genul ăsta de campanii nu o să mă prindă niciodată(am scris aici de ce) și cred că mai sunt mulți alții ca mine.

Propunerea mea pentru Blogal Initiative este să facă mai bine o(una bucată) campanie pe lună, dar cu premii mai mari, în locul a 10 campanii mici. Nu de alta, dar se plictisesc și cititorii dacă le dăm campanii una după alta.

Sunteți de acord cu mine?

13 thoughts on “Un feedback pentru Blogalinitiative.ro – campanii mari vs campanii mici”

  1. Thumbs up! Dar, cred ca in programul asta nu se implica o singura firma, asa ca fiecare vine cu premiile sale. Pana una alta, targetul BlogalInitiative merge si catre bloggeri mai putin cunoscuti si e o idee buna.

    Intr-adevar, sunt foarte multe campanii si am scris despre asta, iar Cristian China a inteles ce vroiam sa spun. Ar fi o idee sa se gaseasca un echilibru, dar e un proiect abia la inceput si mai necesita timp.

  2. Eu cred ca bloggerul trebuie sa fie cel care decide in cate campanii se implica din cele existente. Fiecare dintre noi stie unde merita sa incerce sa castige premiul si sa-si implice cititorii si unde nu.

  3. @silvia Lucrurile se reglează dacă dăm și noi semnalele corecte. Cred că echilibrul stă în campanii mai măricele.

  4. @Nina De acord cu implicarea voluntară – asta se și întâmplă. Totuși, dacă merge în continuare așa, o să devină centralizatorul de minicampanii pentru minibloguri. Eu zic că poate mai mult de atât.

  5. Poate că nu există cerere din partea firmelor/companiilor mai mari(care să bage mulți bani) așa că trebuie acceptate astea mai mici.

    Doar nu te gândești că premiile le dă Chinezu din buzunar de la el…

  6. @Vlad Nicidecum din buzunar. Mie greu să cred că nu găsești 3 companii care să dea timp de 3 luni premii de câte 5000 Euro, să atragă sute de bloguri, sute de articole, mii de tweeturi și să rupă piața. Ar fi un concurent serios pentru alte agenții.

  7. Ei bine, poate că nu găsești acele 3 companii.

    O campanie cum spui tu ar fi în avantajul tuturora, atât al blog-erilor, cât și al “Blogal Initiative”.

    Ar fi absurd să existe banii dar să nu se vrea campania, îți dai seama…

  8. Păi îți servește Blogal 10 campanii pe lună din care tu poți să alegi una. Sau 10. Depinde câte vrei să servești cititorilor. Eu știu că tu, la tine pe domeniu, ești rege: tai și spânzuri. Nu?

  9. @gabi Dacă servesc 10 campanii pe lună, a câte 3 articole, fac cititorii mei bube de la atâta endorsment

  10. Păi asta e și ideea: tu controlezi câte campanii le servești.

    Iar dacă ar fi să-ți dau un exemplu, Bobby a devenit mai degrabă deținător de „site cu articole publicitare scrise, de obicei, din suflet” decât blogger.

    Da, probabil și-a pierdut și el din audiență, dar dacă majoritatea e de acord cu el, unde greșește omul?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *