Ce aduce nou Facebook Insights

De dimineață s-a activat pe paginile mele de Facebook noul sistem de Insights, prin care pot să văd mai multe date relevante pentru rapoarte și analize care să mă ajute să înțeleg mai bine structura fanilor, stilul cel mai potrivit de comunicare, modul în care se propagă mesajul etc.

 Și totuși, ce aduce în plus Facebook Insights?

  • integrare direct în pagina de Facebook, nu mai e nevoie să treci în modulul de administrare
  • grafice accesibile și date centralizate pentru întreaga pagină
  • corelează frecvența de publicare pe Wall cu numărul de Like-uri și People Talking About This și cu Reach-ul total săpămânal(adică numărul total de oameni care au văzut conținutul tău)
  • apare pentru prima dată Viralitatea(adică procentul de oameni care au creat conținut nou folosind materiale de pe pagină)

  • avem acces la frecvența cu care utilizatorii au văzut conținutul nostru
  • vedem structura traficului de pe pagina de Facebook, dacă materialele noastre sunt preluate
  • avem acces la demografice pentru oamenii care au văzut conținutul(REACH)

  • Facebook construiește grafice cu Reach-ul viral, foarte util pentru a vedea ce fel de conținut a funcționat în care momente ale săptămânii/lunii.

Cam astea sunt punctele care mi-au atras mie atenția. Cu siguranță va fi mai ușor să facem analize și rapoarte pe formatul nou de Insights.

2 thoughts on “Ce aduce nou Facebook Insights”

  1. Sa vezi cand trebuie sa faci rapoarte pentru client cat de multe s-au sschimbat in bine. Mai mult, datele te ajuta la decizii strategice pt pagina.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *