Heineken cu Champions League, două cuvinte despre evenimente și surprize

Îmi place să merg la evenimentele la care vin bloggeri din două motive – pentru că mă mai întâlnesc cu oameni cu care altfel rar apuc să mă văd și pentru că, de regulă, evenimentul ăla presupune tratații, petreceri, surprize și noi ocazii să cunoști oamenii din propria-ți ogradă: industria de comunicare online.

Din nou le mulțumesc fetelor de la Oxygen PR, precum și patronului spiritual al întâlniriilor de Champions League cu bere, Heineken, așa cum ziceam și pe Facebook. A fost o ocazie faină să povestesc cu lumea, să fiu numit din nou băiatul de aur, să fie Bunescu invidios pe Vertu-ul meu placat cu lingouri și alte asemenea faze. Nici n-am simțit că Oțelul a jucat slab, Manchester n-a strălucit, iar 2-0-ul tot pentru englezi a fost.

Noroc cu berea, că a mai îndulcit situația. La final, am fost expediați așa cum trebuie acasă, fără mașină proprie, în taxiuri, ca să fim responsabili atunci când consumăm Heineken-urile, împreună cu un misterios pachet negru:

Ei, ghiciți ce era în cutie!

p.s. au mai fost Nihasa, Arhi, Bunescu, Cartoon și JustForFun, Radu, Pietricel, Raluxa, Adina Necula, Jeanette și oameni de prin presă pe care nu-i cunosc.

One thought on “Heineken cu Champions League, două cuvinte despre evenimente și surprize”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *